Jump to content

Wat te doen boven de 30 gr.

bigwade

Recommended Posts

Kijk, we kunnen natuurlijk enorm zeiken over luie Grieken, maar daar hebben ze dit wat vaker.

Wat doe jij boven de 30 graden ?

Het huis eens goed opknappen ?

Je auto eens een goede beurt geven ?

Met je gezin naar het strand ?

Met je vriendin naar het strand ( gezin thuis) ?

Lekker een triatlon doen ?

Stoeltjes neerzetten bij het zuivelvak van de Jumbo ?

Laat het eens weten..

Morgen 30-36 graden.

M'n iPad trekt bijna krom..

Mijn witte waas wassen, werken in de sauna. Als het aan mij ligt ruzak om en een eind gaan lopen. Sport kijken in een zaal.

dochter heeft morgen een toernooi (tafeltennis dus in een zaal)

Met andere woorden, geef mij deze temperatuur maar dan voel ik mij het prettigst bij. Heb vandaag ook niet veel vocht verloren tijdens de poetsmeeting.

Morgenvroeg loopt mijn wekker weer af en dan fiets ik lekker naar het werk, om daar te werken in een temp van 50grd+ Dit is natuurlijk niet een paar uur achter elkaar.

Over het algemeen werk ik bij een temp van 30grd+.

Wij?

-- huis opknappen, nieuwbouw komt eraan dus wij doen niks meer aan dit huis. :)

-- auto is net schoon

-- strand is mij te warm nu, en te druk

-- idem

-- heb je mijn buik gezien na de vakantie? dan is dat opzich een goede optie, maar ik hou dat even bij optie.

-- mogelijke oplossing, maar hier is de jumbo op zondag gesloten

Wij gaan morgen lekker rustig aan beginnen met een goed ontbijt, daarna eens rustig kijken wat we gaan doen, 's avonds willen we buiten gaan eten, waarschijnlijk de bqq aan en onder het genot van een wijntje de avond doorbrengen. :)

Overdag eigenlijk rustig houden, waarschijnlijk lekker het bos in, daar is schaduw en heerlijk om bijvoorbeeld te lunchen op een mooie plek.

• Like 1

P6150013.jpg

Het mag van mijn nog wel warmer worden.

Ik kom de dag wel bubbelend door.

Mooie tuin heb je zeg! Ik heb wel de zelfde stenen en de zelfde tuindeur. Maar niet die mooie Jacuzzi.

Ik zie je niet in de jacuzzi? Je zit toch niet onder die deksel? Die moet je er af laten als je er inzit hoor.HaHa!

Maar erg mooie tuin. Genietse!

Groet,

vand.m

Guest Jeroen66475

Inderdaad zeiken over luie Grieken...Nou daar is het van begin juni tot eind september dit weer en gaat al het werk gewoon door maar in een aangepast tempo. Als Griekofiel heb ik dus geen enkel probleem met dit weer en doe alles wat ik normaal ook doe (vanmorgen de tuin, grasmaaien etc en straks even naar de paarden voor vers water etc) alleen in een aangepast tempo :sweatdrop:

Met temperaturen boven de 30 graden..... bijvoorbeeld lekker rondtoeren met de Sportage en alle sukkels met ARKO uitlachten en zelf genieten van de AIRCO. :clown:

Na een vroege dienst zoals vandaag, lekker thuis de AIRCO aan en dan het inwendige mens koelen met zo'n heerlijke ijskoude goudgelerakker :-)

Auto wassen, eten koken, klussen, wandelen, lichamelijke inspanning........ vermijd ik als de pest, denk dat ik maar eens moet verhuizen naar Griekenland, mogen ze hier voor me betalen, ga ik het daar uitgeven :tt2:

Mooi zo'n jacuzzi bij je huis WT !!

Wat ik wel mis op foto 2 zijn de badeendjes die ik wel op foto 1 zie.. vinden die het trouwens ook leuk om met je te spetteren ?

( Heb foto's aan m'n vrouw laten zien... en die zei.. "Je gaat maar lekker hierachter in de sloot zitten " :| dus dat wordtut niet hier ;) )

Alhoewel ik ook wel een Greekofiel ben overvalt de warmte toch behoorlijk... maar afwisselend onder de bomen zitten en af en toe computer waar "windmolen" bij staat lukt het aardig. Internetten buiten lukt me niet want ik val steeds terug naar het spelletje Bejuweld.

Nu de zon voor het huis weg is kan ik daar op het bankje van het de voorbijkomende wandelaarsters en fietsters genieten... ( zei de ouwe snoepert :tt1: )

Lekker wezen zwemmen....helaas hadden meer mensen dat idee.

Toch was het water heerlijk verkoelend. De nodige liters vocht

hebben wij daar wel weggedronken zeg, je hoeft niet eens naar

de WC om af te tanken.

de WC om af te tanken.

niet naar de WC? viezerik.. jij zit zeker in dat bad te plassen :P;) lol

Guest Warmentuuter

niet naar de WC? viezerik.. jij zit zeker in dat bad te plassen :P;) lol

Tja waarom niet.

Scheelt wel stookkosten om het water warm te houden

Guest Warmentuuter

Wat ik wel mis op foto 2 zijn de badeendjes die ik wel op foto 1 zie.. vinden die het trouwens ook leuk om met je te spetteren ?

Er zijn wat eendjes weg.

Ik vermoed dat de plaatselijke chinees gedacht heeft dat het peking eendjes waren.

Nu je het zegt...het water kleurde helemaal blauw waar ik zwom en mensen vlogen het zwembad uit.

Ik dacht dat de ijsjes bijna uitverkocht waren bij de kiosk.... B)

de WC om af te tanken.

Op die vakantieparken hebben ze ook nog weleens van die bubbelbaden.

Die zijn altijd te klein en/of zitten vol met mensen (meestal ouwetjes) die er de hele dag niet meer uit gaan.

Ik denk niet dat het met een vol zwembad niet werkt maar met een overvol bubbelbad deed ik vroeger het volgende:

Lietik mijn nog jonge dunne zoon zich het bubbelbad inwurmen tussen die ouwetjes.

Pa op de kant en dan zei ik:

He, Hans dat is goed voor je eczeem hoor.

Groet,

vand.m

......He, Hans dat is goed voor je eczeem hoor.

Hahaha.... :lol:

@vand.m: Verzoekje van mijn kant. Mag ik jou vragen om wanneer je quote op een bericht niet het gehele bericht te quoten?

Je kunt vaak het grootste gedeelte weglaten, en zeker de bijgevoegde foto's, en alleen reageren op datgene waarop je wilt antwoorden.

Mijn reactie op jouw quote bestaat bijvoorbeeld ook niet geheel uit jouw geschreven bericht.