leodg19 Geplaatst 20 Augustus, 2012 Geplaatst 20 Augustus, 2012 Via https:// mijnkia.nl wordt de (gratis?) mogelijkheid van een update download aangeboden en beschreven; zie hieronder: Vanaf juli 2012 is er een software update beschikbaar voor de originele Full Map navigatie. Deze update bevat o.a.: * een verbetering van de werking van de voice commando's * verbeteringen aan de software * bluetooth update U kunt deze software makkelijk zelf downloaden en installeren. Om deze installatie te kunnen uitvoeren heeft u een lege USB stick nodig van minimaal 1GB. In deze handleiding kunt u stap voor stap lezen welke stappen er uitgevoerd dienen te worden. Download Software Update Zodra je echter op de Download knop drukt, krijg je de teleurstellende microsoft melding: The page cannot be found The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. VRAAG: Weet iemand de oplossing daarvoor? Quote
Preston Geplaatst 20 Augustus, 2012 Geplaatst 20 Augustus, 2012 VRAAG: Weet iemand de oplossing daarvoor? Heb het zip bestand nog wel op un computer staan. Ik zag dat Specialmade een keer een link geplaatst had maar die werkt ook niet meer.(?) Er staat geen woonplaats bij je naam maar zit je in de buurt kan je het altijd met een USB stick bij me ophalen. Andere mogelijkheid is dat ik het naar je stuur via bv "we transfer" om grote bestanden te verzenden maar dan heb ik wel een e-mail adres van je nodig. Mogelijk komt iemand anders hier op het forum nog met een eenvoudiger oplossing. Cor Quote
Pugnator Fortis Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 Compatibiliteitsweergave aan zetten, naast de URL bevindt zich een tekenetje wat lijkt op een A4 met een scheur er door heen. Aanklikken dan wordt hij blauw of groen, dan is hij ingeschakeld en probeer het dan is opnieuw. Tevens is het geen kaart update die verschijnt pas in September! dit is een firmware update. Quote
The Wizard Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 Ik kan wel download mogelijkheden aanbieden, ik heb een 200 / 200 Mbit glasvezelverbinding en een server. Laat maar weten of hier behoefte aan is. Quote
leodg19 Geplaatst 21 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 21 Augustus, 2012 Heb het zip bestand nog wel op un computer staan. Ik zag dat Specialmade een keer een link geplaatst had maar die werkt ook niet meer.(?) Er staat geen woonplaats bij je naam maar zit je in de buurt kan je het altijd met een USB stick bij me ophalen. Andere mogelijkheid is dat ik het naar je stuur via bv "we transfer" om grote bestanden te verzenden maar dan heb ik wel een e-mail adres van je nodig. Mogelijk komt iemand anders hier op het forum nog met een eenvoudiger oplossing. Cor Ik ga graag op je aanbod in omdat het downloaden zowel met Firefox als Chrome niet (meer) lukt, en Internet Expl. gebruik ik niet. Mijn e-mail die grote bestanden "aan kan" is ****************Bij voorbaat bedankt, Leo. Quote
Preston Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 @Leo, Je had beter je e-mail via PM kunnen sturen nu staat het klaar voor Spam. Ik zal de zipfile via "we transfer" naar je sturen... je krijgt dan een mail met code waar je de file kan downloaden. FF unzippen en dan die bestanden op USB stick zetten... verder de handleiding volgen die je al hebt... Rondje rijden van een half uurtje en het is geïnstalleerd. Wel even goed kijken of je map versie 5.1.3. hebt. Cor Quote
Preston Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 VRAAG: Weet iemand de oplossing daarvoor? Leo, Kijk even rechtsboven van dit forum. Heb je een PM gestuurd. Cor Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 er staat een nieuwe versie op "mijn kia" Quote
Specialmade Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 Ik heb de nieuw(ste) versie (aug 2012) firm-update Full map Nav nog niet geïnstalleerd maar zie in de systeem bestanden de namen Mona en Lisa staan. Is het nu mogelijk om een keuze in stembegeleiding in te stellen ? Dit in de plaats van Brabantse Bea ? Grtz. Specialmade Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 @ specialmade Mona en Lisa zijn de tweeling van Leonardo d V te R toch? :-) Ik durf het je niet te zeggen of dat kan. Met het testen hoorde ik nog steeds de Brabantse Bea. Misschien is haar spraakgebrek nu minder Ik moet toch zo nog even weg dus dan zal ik het proberen Quote
ceeder Geplaatst 8 September, 2012 Geplaatst 8 September, 2012 Ja ik ben ook benieuwd of er nieuwe stemmen zijn, ik heb al genoeg aan 1 koningin in de auto laat staan 2 Quote
Specialmade Geplaatst 8 September, 2012 Geplaatst 8 September, 2012 Ja ik ben ook benieuwd of er nieuwe stemmen zijn, ik heb al genoeg aan 1 koningin in de auto laat staan 2 Helaas, nee er zitten geen nieuwe stemmen bij de update. Je zult het, voorlopig, nog met twee koninginnen moeten doen Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.