rightone Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 Weet iemand wat er gebeurd als je de usb-stick in de aansluiting laat zitten als je de auto op slot doet wat mij opviel was dat de lampje van de usb-stick bleef branden. Dus ik was benieuwd of iemand weet of deze dan automatisch na bijv. 30 seconden uitgaat of aanblijft? grtx marco Quote
bigwade Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 Effe zoeken.. http://www.kiaclub.nl/topic/3706-usb-tips-tricks/ Staat het vast tussen. Quote
masimo Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 Of zelf op een stoeltje naast de auto en wachten tot ie uitgaat. Maximaal een acculading zou ik denken. 1 Quote
rightone Geplaatst 22 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 22 Augustus, 2012 haha, ja met dit weer is dat geen probleem maar als het regent mag jij voor mij wel op een stoeltje naast mijn auto gaan zitten dan wordt mijn auto ook nog eens bewaakt dat zou dan helemaal een luxe zijn Quote
HobbyRobby Geplaatst 22 Augustus, 2012 Geplaatst 22 Augustus, 2012 Of zelf op een stoeltje naast de auto en wachten tot ie uitgaat. Maximaal een acculading zou ik denken. Blijf in de auto, deur open, deur dicht en op slot met AB. Werkt ook als het regent. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.