Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Weet iemand wat er gebeurd als je de usb-stick in de aansluiting laat zitten als je de auto op slot doet wat mij opviel was dat de lampje van de usb-stick bleef branden. Dus ik was benieuwd of iemand weet of deze dan automatisch na bijv. 30 seconden uitgaat of aanblijft?

grtx

marco

Geplaatst

Of zelf op een stoeltje naast de auto en wachten tot ie uitgaat. Maximaal een acculading zou ik denken. :-)

• Like 1
Geplaatst

haha, ja met dit weer is dat geen probleem maar als het regent mag jij voor mij wel op een stoeltje naast mijn auto gaan zitten dan wordt mijn auto ook nog eens bewaakt dat zou dan helemaal een luxe zijn :)

Geplaatst

Of zelf op een stoeltje naast de auto en wachten tot ie uitgaat. Maximaal een acculading zou ik denken. :-)

Blijf in de auto, deur open, deur dicht en op slot met AB. Werkt ook als het regent.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...