robin Posted February 7, 2008 Posted February 7, 2008 Eindelijk binnen maar het wachten zeker waard.Wat een beest van een motor ligt erin.Mooie afwerking binnen.Ik ben super tevreden! Quote
Alex Posted February 7, 2008 Posted February 7, 2008 Gelukzak! Ik moet nog een week of 3 (2 misschien ?) geduld hebben Alex Quote
willem1 Posted February 8, 2008 Posted February 8, 2008 Stuur eens foto's Nog accessoires? Succes met je bolide! Quote
robin Posted February 9, 2008 Author Posted February 9, 2008 ik heb het sinner pakket genomen wat bestaat uit: treeplanken, 18inch pirelli banden, leer (geen fabrieks leer) en dubbele uitlaat. helaas zit dit er nog niet op omdat deze er bij de benzine uitvoering eraf kan vallen. Ze zijn het nu aan het aanpassen.Verder heb ik getint glas genomen en een pioneer d3 met kabeltje voor mijn ipod.Als laatste nog een Parrot.Voor mij is (nu op dit moment) klaar.Het mooiste ligt toch verstopt onder de motorkap. Quote
willem1 Posted February 9, 2008 Posted February 9, 2008 Indrukwekkend compleet! Nog het allerbeste & veilige kms. Quote
Recommended Posts