V.Bakker Posted August 31, 2012 Posted August 31, 2012 Mijn rio uit eind 2003 heeft het volgende probleem Bij regen of door een plas heenrijden gaat de snaar waar ook de stuurbekrachtiger opzit piepen.de snaar is vRij nieuw (10.000 km) en staat strak. (1cm speling) Nu is ook nog het feit dat mijn stuurbekrachtiging er gisteren evenmee stopte. Dit was tijdens een heftige regenval en koude motor. Misschien niet van toepassing maar meld het toch. De airco stond in dit geval uit. Wel is het zo dat als de airco aanstaat ik minder kracht heb met optrekken. Iemand een idee? Quote
MiNi0101 Posted August 31, 2012 Posted August 31, 2012 Ik ben geen monteur, maar heb weleens gehoord dat je hem kan insprayen met een teflon sprak ofzo, maar weet het niet zeker... Quote
V.Bakker Posted August 31, 2012 Author Posted August 31, 2012 Ik ben geen monteur, maar heb weleens gehoord dat je hem kan insprayen met een teflon sprak ofzo, maar weet het niet zeker... Ja dat heb ik ook weleens gehoord, maar dan is het piepprobleem weg, maar niet de oorzaak Quote
Leo 442 Posted August 31, 2012 Posted August 31, 2012 Mijn rio uit eind 2003 heeft het volgende probleem Bij regen of door een plas heenrijden gaat de snaar waar ook de stuurbekrachtiger opzit piepen.de snaar is vRij nieuw (10.000 km) en staat strak. (1cm speling) Nu is ook nog het feit dat mijn stuurbekrachtiging er gisteren evenmee stopte. Dit was tijdens een heftige regenval en koude motor. Misschien niet van toepassing maar meld het toch. De airco stond in dit geval uit. Wel is het zo dat als de airco aanstaat ik minder kracht heb met optrekken. Iemand een idee? Als de v-snnaar een tijdje heeft gepiept kan deze aan de zijkanten verbranden en te smal worden, oplossing is dan dze te vervangen. Is er het juiste type ,breedte, gemonteerd? Gr. Leo. Quote
Crum Posted August 31, 2012 Posted August 31, 2012 hoe kom je erbij dat een snaar 1cm speling moet hebben, t is ook maar net hoe hard je erop drukt..lijkt me toch dat de riem wat strakker moet.. Quote
Leo 442 Posted September 1, 2012 Posted September 1, 2012 hoe kom je erbij dat een snaar 1cm speling moet hebben, t is ook maar net hoe hard je erop drukt..lijkt me toch dat de riem wat strakker moet.. 1cm is een algemeen gegeven bij V-snaren, dus niet te verwarren met een multibellt. Quote
Recommended Posts