Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Zeer lage inruilwaarde? Overstap naar een ander merk of niet?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mooi, wel ff een foto plaatsen van je nieuwe aanwinst he? Ben benieuwd... Een nieuwe sportswagon ;)

Geplaatst

til er niet te zwaar aan.

Is altijd hetzelfde liedje...wil je je wagen verkopen(ongeacht welk merk) is hij plots niets meer waard .

Argumenten zoals"deze auto ligt niet goed in de markt,of deze wagen neem ik niet over want ik krijg hem niet verkocht..."

heb ik al verschillende keren meegemaakt.

Uitgenomen bij mijn Kia garage heb ik nog een, wat je noemt,redelijke prijs voorgesteld gekregen.

Had voor mijn Sportage lll twee Renaults,een Modus 15dci van 7/2007 en 50K op de teller;5000 euro van gekregen

een Megane 15dci van 4/2008 en 75k op de teller,6500 euro van gekregen.

Dit is het hoogste bod die ik gekregen had ,al de rest was veel lager!

Deze wagens waren in nieuwstaat....

Benieuwd of de Sportage ook zo van zijn waarde verliest,

grtz Mike

• 2 weken later...
Geplaatst

De eerste 150 km zitten er al weer op! Ook de nodige blikken links en rechts al gehad :winkiss: De auto rijdt echt heerlijk. Ook het motorvermogen valt me 100% mee. Het sturen gaat ook heerlijk, en het afrolgeluid van de 17" banden valt ook mee. Na het nodige stellen, zit ook de stoel lekker. Ben al met al erg blij met de nieuwe SW.

Ik zal binnenkort ff een foto plaatsen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...