Mauri Posted February 14, 2008 Share Posted February 14, 2008 Goeiedag allemaal!! Ik ben Mauri en ben 20 jaar en heb een kia picanto aangeschaft. Waarom ik een kia picanto? Omdat het lekker compact autootje is en goedkoop kwa wegenbelasting enz. Opzich heb ik wel plannen voor het autootje; Ik heb de speakers in me voor deuren al vervangen door kickers 13cm. alleen achter heb ik dus die raamlsinger zoals vele andere weet ik ook niet wat ik moet verwachten van dat raamslingertje met het veertje En m'n lampjes vervangen voor Philips xenon light (blauw/wit) Maargoed verder wil ik wel leuke zwarte velgen met een grome randje ben nog er nog niet uit 15 of 16" , grome spiegels, grome grill en nog me subie erin zetten van kicker en dan ben ik wel blij. Zo stond hij nog in de winkel. Me pica: Ik ben eruiit!! Deze kennen jullie vast wel. Het zijn deze geworden: Met een bandje 195/40/16 Ik heb ze besteld. Foto's volgens als ze erop zitten Het is Echt dood hier!! hahaa op dit forum. ik ken wel drukkere forums Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takis Posted February 14, 2008 Share Posted February 14, 2008 Hoi Mauri, Zo te horen heb je al precies in je hoofd zitten hoe het eruit moet gaan zien. Dan ben je al een stuk verder dan dat ik ben. Er staan hier op de site best een aantal leuke picanto's waar je een hoop goede ideeen van kan op doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pica_79 Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Hallo Mauri, Welkom op het forum en heel veel plezier toegewenst met je picanto! Ik zelf heb ook pas sinds 1 februari een picanto, maar wel grappig om te zien dat we allemaal direct onze weg naar het forum weten te vinden haha! Nogmaals veel plezier toegewenst! Groetjes Annie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Hey Mauri, welkom hier op het forum, Veel plezier met je nieuwe Pica, en vooral heel veel veilige km's toegewenst. Over de velgen: www.online-velgen.nl Hier een leuk voorbeeld, is 15". En via internet is er best veel te verkrijgen op het gebied van chroom voor de Pica, en zeker voor het "oude" model. Succes verder. Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauri Posted February 16, 2008 Author Share Posted February 16, 2008 Zo ver was ik ook gekomen alleen de 16" zijn moeilijk verkrijgbaar Iedergeval bedankt ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeFouduVolant. Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Zo ver was ik ook gekomen alleen de 16" zijn moeilijk verkrijgbaar Iedergeval bedankt ! ... kijk hier naar mijn 16 duimers op de beide PICs ... http://www.kiaclub.nl/forum/album_cat.php?cat_id=4 ... en de keuze 16 duimers is quasi eindeloos ... de juiste maat ... 7.16 ET 38 ( goedgekeurd TUV ) ,bandenmaat 195.40.16 ... Who done it ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Hoi Mauri, Zo te zien heb je al een heel plan in je hoofd van hoe je je nieuwe aanwinst hebben wil. Ik heb echter een vraagje. Je weet dat je, voor xenonverlichting, ook een vrij kostbaar systeem moet aanleggen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Hoi Mauri,Zo te zien heb je al een heel plan in je hoofd van hoe je je nieuwe aanwinst hebben wil. Ik heb echter een vraagje. Je weet dat je, voor xenonverlichting, ook een vrij kostbaar systeem moet aanleggen? Rio-man, ik geloof dat mauri Xenonlook lampen reeds gemonteerd heeft. Bij dit soort lampen (Bijv Philips Blue Vision)hoeft er niets veranderd te worden, maar het geeft wel een ander zicht alsof het xenon lampen zijn. Dave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Dave, Er stond Philips Xenon Light, en dat is wat Philips dus ook in het assortiment heeft, dus daar ging ik van uit. Van het bestaan van de bluevisions weet ik ook af, maar dat stond er niet . Rio-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk.W Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Hou er rekening mee dat de vrij nieuwe auto's dan ook wettelijk een wis-was instal. op de koplampen moeten hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauri Posted February 20, 2008 Author Share Posted February 20, 2008 Zo ver was ik ook gekomen alleen de 16" zijn moeilijk verkrijgbaar Iedergeval bedankt ! ... kijk hier naar mijn 16 duimers op de beide PICs ... http://www.kiaclub.nl/forum/album_cat.php?cat_id=4 ... en de keuze 16 duimers is quasi eindeloos ... de juiste maat ... 7.16 ET 38 ( goedgekeurd TUV ) ,bandenmaat 195.40.16 ... Who done it ... Thanks ik ga ff rondkijken Ja sorry dat ik jullie op het verkeerde pad heb gestuurd met die philips xenon, maar het is gewoon 2 lampjes van de halfords zonder heel systeem. Dat ik het effect een beetje heb. Van wit/geel naar wit/blauw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts