kiaso Posted February 16, 2008 Posted February 16, 2008 Vraag : gps van de pioneer radio/nav in mijn nieuwe Sorento ziet niet of te weinig satelieten welke je kan cotroleren in -basisis instelling- hardware- aansluitingen. De sor rijd verder goed, goede automaat ( zelfs in cruise + en _ ), Let op dat je een volwaardig reserve wiel er onder zet! groet kiaenzo. ps verbruik : gem. 1: 7,8 Quote
jonge235 Posted February 16, 2008 Posted February 16, 2008 verkeerde plaats ontvanger? gecoat glas? Quote
kiaso Posted February 20, 2008 Author Posted February 20, 2008 Ja dat denk ik ook dat de ontvanger niet helemaal goed is geplaatst, deze week kijken ze er ff naar, ik heb hem naast een andere sorento 3.3 gezet die ontving 5 sats mijne 1 a 2 ! groet. Quote
kiaso Posted March 14, 2008 Author Posted March 14, 2008 (edited) Na nieuwe gps ontvanger doet ie het goed 5 tot 7 sats!* Dus altijd ff controleren. Groet, Kiaso ps.* hij is rechts in de hoek bij de de voorruit geplaast in het zicht ! Edited September 28, 2009 by kiaso Quote
willem1 Posted March 14, 2008 Posted March 14, 2008 Wat betreft het aantal satellieten dat je nu ontvangt op je Pioneer, tja dat komt me heel bekend voor....! Perfect systeem op zich (daarom is-ie zeeeer gewild bij het dievengilde); alleen connectie via bluetooth met mobiel is absoluut omslachtig Daarvoor zou ik te allen tijde een Parrot nemen, dat werkt altijd prima! Quote
denniss Posted March 16, 2008 Posted March 16, 2008 die bleutooth connectie is juist gruwelijk, lekker via me telefoon muziek luisteren Quote
robin Posted April 25, 2008 Posted April 25, 2008 Ik heb dus ook die d3 maar ook een parrot omdat ik hoorde dat de d3 met bluetooth bagger was maar nu heb ik problemen met mijn parrot. 50% van de mensen versta ik super maar die andere 50% verstaat mij niet.Moet ik misschien andere software (bluetooth) downloaden ofzo?Iemand hier ervaring mee?Verder is die d3 super.Ipod erop en knallen maar. Quote
Recommended Posts