Moulin Geplaatst 15 September, 2012 Geplaatst 15 September, 2012 Heren bedankt voor het verslag !! Ik las dat er te weinig informatie of klachten waren binnengekomen over de "Dip" bij de eerste en tweede versnelling van de handgeschakelde versie.2.0. Ik weet van mijn dealer dat er speciaal een monteur mee bezig is geweest om dit op te lossen ivm meedere klachten hierover.( uitslag krijg ik deze week.) Wordt dit genegeerd bij Kia of ?? Quote
bigwade Geplaatst 15 September, 2012 Geplaatst 15 September, 2012 Dat KiaMNL zegt dat er geen of amper klachten bestaan over het schakelen van 1 naar 2 met een 2.0 SP3 handbak is aantoonbaar onjuist. Ons lid Banneman heeft uitgebreide mailwisseling gehad met Dir. After Sales en heeft uiteindelijk zijn SP3 2.0 omgeruild voor een 1.6 http://www.kiaclub.nl/topic/9188-resonantie-en-inhouden/page__view__findpost__p__87587 Banneman was zeker niet de eerste. Het inhouden van de automaat tussen 1 en 2 heb ik nog nergens gelezen en zelf in de 24000 km niet ondervonden. Halen we de types niet door elkaar ? Quote
KCG Geplaatst 23 September, 2012 Geplaatst 23 September, 2012 We hebben gesproken over de 2.0 met handbakproblemen. Volgens KMNL was het meer de automaat die problemen kon geven. We moeten de Kia rijders met versnellingsbak problemen doorverwijzen naar de dealer. Wanneer geen oplossing, leggen we het direct voor aan KMNL. We houden de vinger aan de pols! De vervolgafspraak met KMNL zal, zoals het er nu naar uitziet, over ongeveer 3 maanden plaatsvinden. Quote
KCG Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Mogen wij één van de moderatoren verzoeken dit topic te verplaatsen naar 'Nieuws Kia Motors Nederland'? Alvast bedankt! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.