Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heren bedankt voor het verslag !!

Ik las dat er te weinig informatie of klachten waren binnengekomen over de "Dip" bij de eerste en tweede versnelling van de handgeschakelde versie.2.0.

Ik weet van mijn dealer dat er speciaal een monteur mee bezig is geweest om dit op te lossen ivm meedere klachten hierover.( uitslag krijg ik deze week.)

Wordt dit genegeerd bij Kia of ??

Geplaatst

Dat KiaMNL zegt dat er geen of amper klachten bestaan over het schakelen

van 1 naar 2 met een 2.0 SP3 handbak is aantoonbaar onjuist.

Ons lid Banneman heeft uitgebreide mailwisseling gehad met Dir. After Sales en heeft

uiteindelijk zijn SP3 2.0 omgeruild voor een 1.6

http://www.kiaclub.nl/topic/9188-resonantie-en-inhouden/page__view__findpost__p__87587

Banneman was zeker niet de eerste.

Het inhouden van de automaat tussen 1 en 2 heb ik nog nergens gelezen en zelf in de 24000 km niet

ondervonden.

Halen we de types niet door elkaar ?

• 2 weken later...
Geplaatst

We hebben gesproken over de 2.0 met handbakproblemen. Volgens KMNL was het meer de automaat die problemen kon geven.

We moeten de Kia rijders met versnellingsbak problemen doorverwijzen naar de dealer. Wanneer geen oplossing, leggen we het

direct voor aan KMNL. We houden de vinger aan de pols!

De vervolgafspraak met KMNL zal, zoals het er nu naar uitziet, over ongeveer 3 maanden plaatsvinden.

• 3 weken later...
Geplaatst

Mogen wij één van de moderatoren verzoeken dit topic te verplaatsen naar 'Nieuws Kia Motors Nederland'?

Alvast bedankt!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...