lausberg Posted September 18, 2012 Posted September 18, 2012 Help, Ik heb voor m'n schoonvader een Carony draaistoel ingebouwd, nu moet echter de stoelairbag uit. Hoe kan ik dat het beste doen in een Carens van 2004? (voorbeeldfoto) Quote
xtra40 Posted October 30, 2012 Posted October 30, 2012 Wij doen dit door middel van het plaatsen van een weerstand zo dat de rest van het systeem gewoon blijft werken Maar je zult even bij de dealer moeten invormeren naar wat voor weerstand deze moet hebben Quote
lausberg Posted November 4, 2012 Author Posted November 4, 2012 Helaas. Wacht al tijden op antwoord van de dealer. Krijg geen antwoord. Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
xtra40 Posted November 4, 2012 Posted November 4, 2012 mischien zelf even door meten wat de weerstand was als je de oude onderdelen nog heb ??? Quote
Crum Posted November 5, 2012 Posted November 5, 2012 weerstand doormeten van een stoelairbag..waarom lijkt me dat niet zo handig?? maar zo uit mn hoofd hebben de meeste airbags bij kia een weerstand van 2.4 ohm Quote
lausberg Posted November 6, 2012 Author Posted November 6, 2012 Ik heb de oude stoel nog wel, maar doormeten lijkt mij idd niet de beste optie. Moet er nog iets gereset worden als de weerstand erop zit? Of gaat het lampje vanzelf uit? Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
xtra40 Posted November 6, 2012 Posted November 6, 2012 bij ons moet de storingen in het srs airbag en dat soort dingen altijd gerest worden maar bij me vorige kia gingen na een 4 tal ritjes in elk geval het motor storings lampje uit Quote
Recommended Posts