cees Geplaatst 24 September, 2012 Geplaatst 24 September, 2012 MOOI VAN JE BAAS OM DE GARAGE TE MOGEN LENEN Quote
bigwade Geplaatst 24 September, 2012 Geplaatst 24 September, 2012 Dames voor beppen hebben we het KIA Clubcafé......... Quote
Smart Geplaatst 24 September, 2012 Geplaatst 24 September, 2012 Ach, het is hier toch het CreaBea kwartiertje voordat ze weer eens een standje van de vrouwen krijgen. Tja, als je hele dagen met elkaar optrekt gaat het opvallen hé.....de vrouwen voelen zich tekort gedaan. De vrouwen trappen ook niet voor niets op de rem....nog even en dan ziet het er zo uit! Geen ruimte meer voor de wekelijkse boodschappen en de korte vakantiebreak.... Quote
xtra40 Geplaatst 24 September, 2012 Geplaatst 24 September, 2012 ziet er goed uit smart ;-) en voor de boodschappen heeft ze een fiets gekregen dus das geregeld :-) Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 24 September, 2012 Geplaatst 24 September, 2012 O, dit is wel een leuk Rio Smart. Er is dus nog zat werk voor Xtra40 en Theo. Maar Kirs en Monica, kijk nu eens naar die eerste foto's. Die twee jongens staan daar toch te genieten. Dat is toch ook heel wat waard. Als je die twee een stofzuiger in hun handen geeft zijn ze dood ongelukkig. :-) Laat ze lekker sleutelen Quote
RioTom Geplaatst 24 September, 2012 Geplaatst 24 September, 2012 Wat ik mij nou telkens afvraag: zijn het nou daadwerkelijk broers Quote
Smart Geplaatst 24 September, 2012 Geplaatst 24 September, 2012 Ja, het zijn broers.....vraag mij niet waaraan ik dat kan zien! Oh, oh, de boodschappen kunnen nog net mee, oma niet meer.... Dit is nou een gestripte Rio!! Quote
RioTom Geplaatst 24 September, 2012 Geplaatst 24 September, 2012 Ohw, ook niet geheel onbelangrijk.......moeten de remklauwen losgehaald worden? Is dit moeilijk? Ik denk dat dit toch meer een expert klus is namelijk. Daarnaast rest mij nog één vraag: wat voor lampjes hebben jullie besteld voor de binnenverlichting? Quote
xtra40 Geplaatst 25 September, 2012 Geplaatst 25 September, 2012 Voor de binnen verlichting voor hebben wij de zelfde als in de kentekenplaat verlichting kan doen t10 heten die geloof ik En de geneidden op het dak die heten festoon en als ik me niet vergis de 36 mm uitvoering Wat je remmen betreft ik haal alles uit elkaar dat is makenlijker met schoon maken En op die manier kan je alles schilderen en kledder je niet alles zo onder Maar om te zegen dat het moeilijk is nee dat niet ( maar dat vind ik) Quote
snellejelle1985 Geplaatst 25 September, 2012 Geplaatst 25 September, 2012 xtra40 ik vind het prachtig om te zien met hoeveel passie jij aan auto's morrelt! heb eens in je berichten geneusd, erg leuk allemaal Quote
theomonika Geplaatst 25 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 September, 2012 Ohw, ook niet geheel onbelangrijk.......moeten de remklauwen losgehaald worden? Is dit moeilijk? Ik denk dat dit toch meer een expert klus is namelijk. Daarnaast rest mij nog één vraag: wat voor lampjes hebben jullie besteld voor de binnenverlichting? Voor de binnen verlichting voor hebben wij de zelfde als in de kentekenplaat verlichting en voor in het midden gebruikje deze LED binnenverlichting 29-31mm groet theo Quote
dennis071 Geplaatst 26 September, 2012 Geplaatst 26 September, 2012 ja dat vonden we zelf ook wel en het is weer eens wat anders dan rood Super dat geel, zeker in combi met Wendy... Quote
theomonika Geplaatst 26 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 September, 2012 hoi dennis dankje wel ja ben er ook heel blij mee Quote
theomonika Geplaatst 26 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 September, 2012 Zo de mannen xtra40 en theo gaan zaterdag weer klussen omdat ze niet meegaan boodschappen doen heb ik mijn eigen wagen maar gekocht en ja die van hun is veel kleiner dan die van mij 2 Quote
Smart Geplaatst 26 September, 2012 Geplaatst 26 September, 2012 Je verwacht zoiets niet hé........totdat en dan BAM!! Ze hebben weer een reden om die auto vol te plempen met leuke koopjes! En weg zijn ze......vroeeeeem 1 Quote
Smart Geplaatst 28 September, 2012 Geplaatst 28 September, 2012 Dit weekend weer een leuk projectje 'Rio brothers'? Quote
xtra40 Geplaatst 28 September, 2012 Geplaatst 28 September, 2012 Nouwwwww ziet er leuk uit jammer dat het een 3 deurs is Quote
Smart Geplaatst 28 September, 2012 Geplaatst 28 September, 2012 Maaruh, nog wel iets te tunen, veranderen, aanpassen, verzagen en lassen dit weekend? Of is het een gezellig uitje met de family.....? Quote
xtra40 Geplaatst 28 September, 2012 Geplaatst 28 September, 2012 De vrouw moet morgren werken kinderen zijn uitlogeren dus ik ga morgen toch weer iemand blij maken Met voor mij 2 kleine klusjes xenon en automatische spiegels Ik ken het toch niet laten om iemand weer blij te maken Quote
Smart Geplaatst 28 September, 2012 Geplaatst 28 September, 2012 Goed bezig man, leuk! Nou, suc6 dan morgen. Quote
theomonika Geplaatst 29 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 29 September, 2012 we zijn weer even van de straat 'The Brothers' tot zo broer Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 29 September, 2012 Geplaatst 29 September, 2012 Pimpmasters bedankt voor de gezellige leerzame dag. super zoals jullie het hebben gedaan. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 29 September, 2012 Geplaatst 29 September, 2012 en nog 1. Broers nogmaals thnx... Quote
theomonika Geplaatst 29 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 29 September, 2012 We hebben het graag gedaan voor jullie en veel plezier vanavond met het uittesten van de lampen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.