xtra40 Geplaatst 21 Oktober, 2012 Geplaatst 21 Oktober, 2012 dat dacht ik ook ik vin het erg mooi die projectoren :tt1: en blij dat ik nog even snel je spoiler kon plakken ;-) al met aal weer 2 geslaagde projecten en nu op naar het volgende project Quote
RB- Geplaatst 21 Oktober, 2012 Geplaatst 21 Oktober, 2012 Projectorsss!! cool!!!!! Spoiler ook mooi!! Maar haal die stonme chroome randen van die achterlichten af! dat is mijn mening hoor! Nog het bewuste draadje gevonden?? Ik ben verder niet meer opzoek geweest, most overwerken Quote
Urbanfoto Geplaatst 21 Oktober, 2012 Geplaatst 21 Oktober, 2012 Ivm de croome randen kan ik RB enkel maar gelijk geven. Weg ermee . Quote
RioTom Geplaatst 21 Oktober, 2012 Geplaatst 21 Oktober, 2012 Ik vind ze in het echt nog wel kunnen moet ik zeggen bij de bruine lak Zelf zou ik ze niet kiezen. Quote
Smart Geplaatst 21 Oktober, 2012 Geplaatst 21 Oktober, 2012 Volgens mij blijft zoiets toch persoonlijk! Je kunt toch niet allemaal dezelfde smaak hebben? Dan wordt het wel heel erg saai op de weg met al die éénheidsworsten. Rio = Reacties In Overvloed! 1 Quote
Urbanfoto Geplaatst 21 Oktober, 2012 Geplaatst 21 Oktober, 2012 Volgens mij blijft zoiets toch persoonlijk! Je kunt toch niet allemaal dezelfde smaak hebben? Dan wordt het wel heel erg saai op de weg met al die éénheidsworsten. Rio = Reacties In Overvloed! Maar het moet toch ook niet op een johnnybak gaan lijken denk ik dan zo . Quote
sarkesteijn Geplaatst 21 Oktober, 2012 Geplaatst 21 Oktober, 2012 Gelukkig verschillen de smaken. Anders zou iedereen mij leuk vinden! Quote
Urbanfoto Geplaatst 21 Oktober, 2012 Geplaatst 21 Oktober, 2012 Gelukkig verschillen de smaken. Anders zou iedereen mij leuk vinden! Bluffer Quote
bigwade Geplaatst 21 Oktober, 2012 Geplaatst 21 Oktober, 2012 Rio = Reacties In Overvloed! Ik dacht meer aan Rust in overleg.. op dit forum Die doppen plastidoppen (dippen); Geniaal ! Volgens mij moest je dat doppen dippen ca 4x doen en kost zo'n bus 15 eu voor 4 beurtjes, per dop. Kun je ook andere ongedipte doppen voor krijgen op marktplaats bijv. maar ben je natuurlijk niet zo lekker bezig geweest. Kan er ook naast zitten en dat het om doppenvrije nog niet gedipte aluvelgen ging...... Quote
Smart Geplaatst 21 Oktober, 2012 Geplaatst 21 Oktober, 2012 In het geval van de gebroeders Pimpmasters...RIO = Relaxen Is Over! Quote
Remko .me Geplaatst 21 Oktober, 2012 Geplaatst 21 Oktober, 2012 Ik moet zeggen dat ik plastic dip toch echt wel heel mooi vindt.. heb meer toepassingen daarvan gezien! Slimme actie dat wel, op een witte auto lijkt het zeker wel mooi. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 21 Oktober, 2012 Geplaatst 21 Oktober, 2012 Maar het moet toch ook niet op een johnnybak gaan lijken denk ik dan zo . Het is Theo en niet Johnny....... dus een Theobak dan :-) :-) Quote
theomonika Geplaatst 21 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 21 Oktober, 2012 mischien is het jullie ontgaan maar de wieldoppen zijn niet van de pimpmasters die hebben deze ook niet gespoten dat heb een forum lid cees zelf gedaan en bij ons in de topic geplaatst Quote
Remko .me Geplaatst 21 Oktober, 2012 Geplaatst 21 Oktober, 2012 dan mag cees een compliment krijgen want het ziet er pimpmasterwaardig uit! Quote
cees Geplaatst 21 Oktober, 2012 Geplaatst 21 Oktober, 2012 Ik dacht meer aan Rust in overleg.. op dit forum Die doppen plastidoppen (dippen); Geniaal ! Volgens mij moest je dat doppen dippen ca 4x doen en kost zo'n bus 15 eu voor 4 beurtjes, per dop. Kun je ook andere ongedipte doppen voor krijgen op marktplaats bijv. maar ben je natuurlijk niet zo lekker bezig geweest. Kan er ook naast zitten en dat het om doppenvrije nog niet gedipte aluvelgen ging...... http://www.plastidip...tidip-bestellen 1 bus black plastidip 10euro 68 ik heb anderhalve bus gebruikt voor 4 wieldoppen 5 a 6 lagen gespoten per wieldop Quote
kris88 Geplaatst 21 Oktober, 2012 Geplaatst 21 Oktober, 2012 Ik ga binnenkort ook de mijne wieldoppen spuiten want de winter komt er aan en ik wil niet dat mijn mooie velgen worden op gegeten door dat zout. Quote
Smart Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Ik ga binnenkort ook de mijne wieldoppen spuiten want de winter komt er aan en ik wil niet dat mijn mooie velgen worden op gegeten door dat zout. Ga je nou wieldoppen of velgen spuiten met plastidip? Quote
xtra40 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 tanks ik vind het ook erg geslaagd en leuk zeker nu met het donkere weer zie je ze ook erg goed Quote
Baggio Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 dit is het resultaat van mijn vrijdag PLASTIDIP Ziet er goed uit, kun je ook een foto maken als ze op de auto zitten? Wat voor spuitbus heb je gebruikt, heb je ook nog primar gebruikt? Quote
Baggio Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 http://www.plastidip...tidip-bestellen 1 bus black plastidip 10euro 68 ik heb anderhalve bus gebruikt voor 4 wieldoppen 5 a 6 lagen gespoten per wieldop Zijn op dit moment uitverkocht, hoe is het mogelijk, allemaal Rio rijders die besteld hebben? Quote
cees Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Ziet er goed uit, kun je ook een foto maken als ze op de auto zitten? Wat voor spuitbus heb je gebruikt, heb je ook nog primar gebruikt? Baggio , goed ontvetten en dan plastidip er op geen primer zie foto Quote
Baggio Geplaatst 23 Oktober, 2012 Geplaatst 23 Oktober, 2012 Baggio , goed ontvetten en dan plastidip er op geen primer zie foto Wat is het voordeel t.o.v. gewoon spuiten? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.