Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

wie heeft zijn rio al verlaagt foto's met verlaging in mm erbij graag

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik heb net een setje besteld komt donderdag a vrijdag binnen voor en achter beide 30mm naar beneden denk dat ik ze er zaterdag onder ga zetten foto's volgen als hij klaar is

Geplaatst

ik heb net een setje besteld komt donderdag a vrijdag binnen voor en achter beide 30mm naar beneden denk dat ik ze er zaterdag onder ga zetten foto's volgen als hij klaar is

Hoi Mike,

Ik ben zeer benieuwd naar de resultaten. Zou je een "voor" en "na" foto kunnen maken v.a de zijkant? En weet jij wat de mogelijke consequenties zijn i.v.m. de garantie?

groet rive

Geplaatst

Hoi Mike,

Ik ben zeer benieuwd naar de resultaten. Zou je een "voor" en "na" foto kunnen maken v.a de zijkant? En weet jij wat de mogelijke consequenties zijn i.v.m. de garantie?

groet rive

1 keer raden wat er met je garantie gebeurt ??

Maar dat is bij elk merk zo

Geplaatst

Garantie op wat? Zitten daar niet voornamelijk slijtage onderdelen?

Mijne komen ook deze week aan vanuit de importeur. Moet nog wel afspraak maken.

Ga je t zelf doen? Vergeet niet de uitlijning!

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

als je het zelf monteerd en je krijgt problemen, gewoon de originele schokbrekers er zelf weer onder zetten mocht er echt iets zijn waar je garantie voor nodig hebt. als de dealer het doet moet het geen probleem zijn, dan vervalt alleen de garantie op de schokbrekers en alles wat daar aan vast zit denk ik.

Geplaatst

jah zal er even foto's van maken rive jah de garantie die vervalt dan denk ik zomaar maar heb er ook al andere velgen onder dus die was op die delen daar toch al vervallen haha

blackviper idd de uitlijning hoorde ik ook al van me collega dat ik dat moest doen en jah ik ga het er zelf onder zetten ben zelf monteur dus heb ook een brug tot mijn beschikking op de zaak

al laat je het bij de dealer doen ben je echt veel geld kwijt dus dat ga ik echt niet doen

Geplaatst

whaha mijnes algoed is donderdag of vrijdag en dan gelijk zaterdag eronder

• Like 1
Geplaatst

jah dat is minder want dan moet je ook nog rond de 60euro betalen om eronder terzetten he of laat je het door een bekende doen ??

dat is een voordeel van monteur weze he haha (enigste voordeel btw )

Geplaatst

jah dat is minder want dan moet je ook nog rond de 60euro betalen om eronder terzetten he of laat je het door een bekende doen ??

dat is een voordeel van monteur weze he haha (enigste voordeel btw )

Jij snapt de hint van Blackviper niet

• Like 1
Geplaatst

ik wil hem niet snappen hahhaah

nee maar hij zal nie in de buurt wonen denk ik

Geplaatst

ik wil hem niet snappen hahhaah

nee maar hij zal nie in de buurt wonen denk ik

Ik heb geen idee en ik ga me er ook niet un mengen. Dat zal hij zelf moeten regelen.

Ben toch wel nieuwsgierig hoe een verlaagde Rio er uitziet dus ik wacht geduldig af totdat er foto's op het forum staan. Niet dat ik het zelf laat doen maar ben wel altijd geïnteresseerd in mooie wagens.

• Like 1
Geplaatst

haha ik bedoelde gewoon dat ik dus niet meer de eerste zal zijn ;)

Niet of je het even voor me wilt doen hoor..

Dat is allemaal al geregeld hoef alleen maar te wachten tot de veertjes binnen zijn :)

Geplaatst

haha ik bedoelde gewoon dat ik dus niet meer de eerste zal zijn ;)

Niet of je het even voor me wilt doen hoor..

Dat is allemaal al geregeld hoef alleen maar te wachten tot de veertjes binnen zijn :)

ben erg benieuwd hoe het eruit ziet en hoe het gaat rijden.

heb zelf 19 inch onder mijn wagen liggen en zou hem ietsje lager willen hebben.

Geplaatst

ben erg benieuwd hoe het eruit ziet en hoe het gaat rijden.

heb zelf 19 inch onder mijn wagen liggen en zou hem ietsje lager willen hebben.

jah dan moet je de foto's even afwachten na ik heb 17 inch velgen weet niet wat blackviper eronder heeft zitten maar denk niet dat er iemand is met 19 inch behalve jij ;)

Geplaatst

ziet er mooi uit he :D:D

hoeveel heb je em verlaagt blackviper??

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...