Urbanfoto Posted October 7, 2012 Posted October 7, 2012 Hallo Rio rijders, Nadat ik op verschillende Rio's de RVS kofferstrip had gezien besloot ik hiervoor ook te gaan. Tot op heden dik spijt van langs de ene kant. Waarom? De eerste strip kwam steeds los aan de hoeken. Naar de garage gegaan en die hebben er dan dubbele tape aangedaan van M3 en na 4u terug bingo. Een paar weken later terug ermee naar de garage halen ze de strip van de koffer staat hij vol met bulten naar het schijnt van al meermaals van de koffer terug gehaald te hebben. De garage besteld dus een nieuwe en vorige week monteren ze die op de koffer. Vandaag ga ik mijn wekelijkse kuisbeurt doen en merk ik dat de strip weer los is gekomen nu een 2cm van de zijkant af. Ik vraag me af hoe jullie die strip hebben gekleeft want bijkbaar is de lijm die op de strip voorzien is toch niet krachtig genoeg. Morgen ga ik er terug mee naar de garage maar die zullen me graag zien komen :'(. Quote
RioTom Posted October 7, 2012 Posted October 7, 2012 Ik heb 'm nu 3 weken er opzitten, naar volle tevredenheid. Hij heeft tot nu toe niet losgelaten, alleen hebben ze bij het monteren ervan een paar kleine puntjes gemaakt in de lak. Daar ga ik nog even met scratchx over Quote
Urbanfoto Posted October 7, 2012 Author Posted October 7, 2012 Ik heb 'm nu 3 weken er opzitten, naar volle tevredenheid. Hij heeft tot nu toe niet losgelaten, alleen hebben ze bij het monteren ervan een paar kleine puntjes gemaakt in de lak. Daar ga ik nog even met scratchx over Hebben ze bij jou gebruikt gemaakt van enkel en alleen de lijm op de strip of er nog iets extras opgedaan? Die putjes heb ik ook. Mij hebben ze compound van Meguiars aangeraden was goedkoper zei die dealer en je hebt er meer product voor in de plek. Quote
Remko .me Posted October 7, 2012 Posted October 7, 2012 ik heb hem zelf geplakt... scheelde montagekosten.. maar goed ontvetten doet de truck! Quote
Urbanfoto Posted October 7, 2012 Author Posted October 7, 2012 ik heb hem zelf geplakt... scheelde montagekosten.. maar goed ontvetten doet de truck! Montagekosten gratis . En wat ik ook weet is dat hij voor het monteren de eerste keer, 3x met een ontvetproduct over de plek van montage is geweest. Voor men dealer begint die strip al vrij duur te worden eerlijk gezegd. Maar ga het mij niet aantrekken, hij heeft mij tenslotte ook liggen dus... Quote
Hitmark Posted October 7, 2012 Posted October 7, 2012 De strip op mijn auto bleef ook pas na de 4 e keer zitten. Maar gaat nu toch ook weer een stukje wijken. Binnenkort maar weer terug, heb 7 jaar garantie dussss. ;-p Quote
Urbanfoto Posted October 7, 2012 Author Posted October 7, 2012 De strip op mijn auto bleef ook pas na de 4 e keer zitten. Maar gaat nu toch ook weer een stukje wijken. Binnenkort maar weer terug, heb 7 jaar garantie dussss. ;-p Op de strip ook 7j? Dacht dat dit maar 2j is. Quote
Urbanfoto Posted October 13, 2012 Author Posted October 13, 2012 Vandaag voor een ander probleem aan de Rio bij de dealer geweest en moet de wagen is een avond binnen brengen en gaat hij waar de strip gelost is TEC7 tussen doen. Hij zei ook nooit meer zo een strip een andere wagen te kleven dat het alleen maar problemen geeft. En eerlijk gezegd heb ik al veel spijt van men keuze om die strip op de koffer. Quote
RioTom Posted October 13, 2012 Posted October 13, 2012 Ik heb nog steeds geen klachten hoor mooi stripje die perfect zit Quote
theomonika Posted October 13, 2012 Posted October 13, 2012 bij ons ook een mooi stripje en zelf geplakt en zit er al een jaar op Quote
Recommended Posts