Joey-Rio Geplaatst 8 April, 2018 Geplaatst 8 April, 2018 Weet iemand een sierstuk te vinden voor de nieuwe Rio? https://www.navaudio.nl/autoshop-producten/accessoires-toebehoren/uitlaat-sierstukken/uitlaat-sierstuk-bend-120-roestvrij-staal-120-graden-bevestigings-diameter-30-50-mm-2123 Deze past helaas niet, heb 55 mm nodig om over de uitlaat te schuiven. Quote
WeBrui Geplaatst 21 Maart, 2019 Geplaatst 21 Maart, 2019 Uitlaatsierstuk via Navaudio besteld, deze gemonteerd maar blijkt dat hij me achterbumper raakt waardoor er nu een stukje is weggesmolten niemand hier last van gehad? Quote
Joey-Rio Geplaatst 21 Maart, 2019 Geplaatst 21 Maart, 2019 Zelf gemonteerd? Dan had je dat toch wel gezien denk ik dat ie ertegen aan lag. En niets gehoord van de trillingen? Quote
WeBrui Geplaatst 26 Maart, 2019 Geplaatst 26 Maart, 2019 Jaa zelf gemonteerd! Eerlijk gezegd helemaal nergens op gelet omdat meerdere forumleden deze uitlaat gekocht hadden en gezegd hadden dat het er zo op paste! Vroeg me af of meerdere hier hetzelfde probleem hadden. Quote
Matthijs B Geplaatst 26 September, 2019 Geplaatst 26 September, 2019 Zat zelf ook te denken aan een sportieve uitlaat, helemaal toen ik dit filmpje zag: Iemand toevallig een idee of dit een custom made uitlaat is of is deze als set met achterbumper ergens te bestellen? Klinkt echt heerlijk namelijk..!!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.