Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aftermarket uitlaatsierstuk?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dan maar zelf het een en ander aanpassen want met de leverancier werd het allemaal te moeilijk........tja tis ook zooooon duur product .

ltqb.jpg

Een uitlaatstuk erop monteren maar wel het plaatje ECOdynamics erop laten, begrijpen wie kan! :) :) :) :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

• Like 2
Geplaatst

Ik vind dit uitlaatsierstuk er zo enorm nep uitzien!

Smaken verschillen, een dikke uitlaat onder een 1200 motor is misschien ook wel over de top, of een spoiler, sportvelgen enz. Persoonlijk vind ik het wel een meerwaarde hebben.

• 5 weken later...
Geplaatst

Moet je even kijken of de pijpen 120 graden gedraaid staan ten opzichten van elkaar

dus de ingaande pijp moet 120 graden omhoog staan ten opzichten van de uitgang :-)

• 3 weken later...
Geplaatst

Ik heb zojuist mijn dealer gebeld voor een prijsopgaaf van het dubbele sierstuk, hier durven ze gewoon 116.95 eur voor te vragen, vind dit nou niet echt normale bedragen voor zo'n accessoire dus ik ga maar eens kijken naar een andere oplossing

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik heb zojuist mijn dealer gebeld voor een prijsopgaaf van het dubbele sierstuk, hier durven ze gewoon 116.95 eur voor te vragen, vind dit nou niet echt normale bedragen voor zo'n accessoire dus ik ga maar eens kijken naar een andere oplossing

Voor die prijs kan je ook een mooie eindpijp op je demper laten lassen.

Geplaatst

ja jammer he dat mensen dat niet even melden als ze wat hebben verkocht 

nu heb je voor niets zitten hopen dat het er nog was  :wink:  :wink:

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik heb ook de eindpijp van navaudio er onder zitten, voorlopig een leuke oplossing voor €16,95 :)

Geplaatst

Ik heb deze ook besteld. Heb van Xtra begrepen dat je waarschijnlijk ook deze iets moet aanpassen/bewerken. Maar wacht er al een maand op en nog niks binnen. Gaat via de china post of zoiets. Dus het duurt wel even voordat je hem binnen hebt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...