Ga naar inhoud

Aftermarket uitlaatsierstuk?


Joencis

Aanbevolen Berichten

Niks als ik het onderdeel nummer van de kia site pak -_-

dat komt omdat het niet door kia word gemaakt het is een onderdeel nummer die kia nederland er aan heeft gehangen 

maar ik voel en handeltje aan komen zier stukken bestellen en verbouwen  :wink:  :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Vitara 2

Ja 1 pijp links en 1 pijp rechts onder de auto.

Heb zoiets ergens op een Duitse site gezien. Moet wel gelast worden op de originele demper.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 8 maanden later...

http://m.ebay.com/itm/310840655234?txnId=546463537021

Ik zal nog foto maken maar ik heb dit dubbele sierstuk van eBay besteld en hij zit gewoon strak tegen de bumper zoals het originele, de bevestiging is niet zoals het plaatje, maar rondom met 3 imbus boutjes die je strak moet draaien tegen je uitlaat en vervolgens zekert met 3 moeren. Kosten 23 eur, geen geld vergeleken met wat de dealer vraagt

Link naar reactie
Delen op andere sites


http://m.ebay.com/itm/310840655234?txnId=546463537021

Ik zal nog foto maken maar ik heb dit dubbele sierstuk van eBay besteld en hij zit gewoon strak tegen de bumper zoals het originele, de bevestiging is niet zoals het plaatje, maar rondom met 3 imbus boutjes die je strak moet draaien tegen je uitlaat en vervolgens zekert met 3 moeren. Kosten 23 eur, geen geld vergeleken met wat de dealer vraagt

 

Ik heb die ook besteld (zelfde verkoper). Maar dan wel met de montage ring zoals je hem ziet op het plaatje. Hij zit er nog steeds op :) en ziet er ook nog steeds goed uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 10 maanden later...

Ook maar is zo'n sierstukkie van 15 euro uit china laten komen. Hoek moest wel steiler gemaakt worden. Effe gedremeld, hoek kleiner geslepen en weer vastgelast.

 

2016-01-11%2013.23.31_zpstm5gty2k.jpg

 

66658c92-f7fe-467e-b644-ce097a1e55fc_zps

 

Mooi stukje huisvlijt, ziet er goed uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ik die mogelijkheden had zou ik er zo iets onder lassen.

 

csr-zb118_3.jpg

Deze is gewoon op de originele demper van de rio te lassen.

(Denk alleen niet dat deze past met je trekhaak) :no:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ik die mogelijkheden had zou ik er zo iets onder lassen.

 

csr-zb118_3.jpg

Deze is gewoon op de originele demper van de rio te lassen.

(Denk alleen niet dat deze past met je trekhaak) :no:

 

 

Past inderdaad niet. Loopt een balk van de trekhaak achter de bumper. Het is natuurlijk een gimmick voor een auto die optrekt als een strijkijzer.  :innocent: Sportuitlaat moet ik ook nooit meer op een auto want je wordt moe van de herrie :no:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Past inderdaad niet. Loopt een balk van de trekhaak achter de bumper. Het is natuurlijk een gimmick voor een auto die optrekt als een strijkijzer.  :innocent: Sportuitlaat moet ik ook nooit meer op een auto want je wordt moe van de herrie :no:

 

nou ik heb deze er onder laten zetten en ik heb ook een trekhaak (die je niet ziet zitten) en heb een beschaafd maar lekker brommetje en niet zo een iiritante brul pijp 

 

1084942_216239065199629_875247358_o.jpg

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ziet er goed uit xtra40! Vind het nog steeds vreemd dat je inderdaad de originele geleverde trekhaak ziet bij de Rio. Ik heb dus niet goed rondgekeken bij de aanschaf nieuw! Het sierstukje wat ik er op heb kon ik al nauwelijks vastzetten aan de bovenkant want daar loopt een dikke balk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


oke ik heb er speciaal naar gezocht naar een trekhaak zonder dat je een gat hoefde te zagen en kwam toen uit op westfalia 

die kon je toen nog niet krijgen hier dus heb ik hem in duitsland besteld is ietjes duurder maar dan heb je ook wel wat 

en omdat de balk wat hoger zit heb je met sierstukken geen probleemen 

 

hier is de wagen nog maagdelijk en weinig nog aan verandert :wink:

 

563491_155860261237510_510051464_n.jpg?o

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...