Jump to content

Welke kleur Rio rij jij?

Joencis

77 members have voted

1. 1. Mijn Kia Rio heeft de kleur:

Recommended Posts

nu na een aantal lichte kleuren voor de electronic bleu versie gegaan, superkleur zeker als de zon erop staat.

deze week komen er 17 inch bellini bella's onder met 215/45/17 banden. Foto's zet ik daarna meteen neer

nu na een aantal lichte kleuren voor de electronic bleu versie gegaan, superkleur zeker als de zon erop staat.

deze week komen er 17 inch bellini bella's onder met 215/45/17 banden. Foto's zet ik daarna meteen neer

Bellini bella's... goede keus :wink:

Eerst kijken voor een witte..vonden we toch niet zo.

En een zilveren... zei mijn vrouw . ik vond het toch niet zo

Blauwe dan... Mmm te donker volgens vrouwtje.

Zwart was uitgesloten... 3 keer een zwaar ongeluk met een zwarte... ummm toch maar niet.

Ik wilde wel een grijze of karamel... in het echt toch niet zo..

zullen we dan maar weer een rode nemen... is metallic dus glimt wel

Ok dat doen we.

Rood is het geworden.. en heel blij mee.. super kleur.. zeker na het poetsen.en de Bella´s stonden er ook gewoon goed onder..

Zo is de kleur keuze ontstaan..

Goed verhaal! ;)

Bij ons was rood juist 'out of the question'.

Zwart was te degelijk, zo ook zilvergrijs. Graphite schijnt in het echie toch een beetje tegen te vallen en blauw, oranje, beige etc. vonden wij persoonlijk ook niet helemaal super.

En ja. In het wit komt de Rio gewoon het best tot zijn recht (vinden wij). We hebben er 17" Phantoms en de RVS raamlijsten en ventilatieroosterstrips bij besteld en ik kreeg net telefoon van dealer dat we er zaterdag om kunnen komen!!! :punk:

• Like 2