mika kjelld Posted October 9, 2012 Posted October 9, 2012 mijn vrouw vond vanochtend een briefje onder de ruitenwissers was er een tegen me auto aangereden meneer had netjes ze naam en nummer erop geschreven dus de schade word netjes geregeld was rond de 800 euro er zijn dus nog eerlijke mensen die wel de schades melden Quote
Specialmade Posted October 9, 2012 Posted October 9, 2012 mijn vrouw vond vanochtend een briefje onder de ruitenwissers was er een tegen me auto aangereden meneer had netjes ze naam en nummer erop geschreven dus de schade word netjes geregeld was rond de 800 euro er zijn dus nog eerlijke mensen die wel de schades melden Nou da's geluk bij een ongeluk. Idd blij dat er toch nog eerlijke mensen rondlopen die tenminste netjes laten weten als ze iemand anders (per ongeluk) schade toe brengen, Wat is de schade precies. Succes met afhandelen en dat het maar snel geregeld mag zijn. Grtz. Specialmade Quote
mika kjelld Posted October 9, 2012 Author Posted October 9, 2012 Nou da's geluk bij een ongeluk. Idd blij dat er toch nog eerlijke mensen rondlopen die tenminste netjes laten weten als ze iemand anders (per ongeluk) schade toe brengen, Wat is de schade precies. Succes met afhandelen en dat het maar snel geregeld mag zijn. Grtz. Specialmade de schade zit aan het rechter voorscherm is gebeurd voor me deur de man wilde inparkeren maar gaf gas om dat er ineens een kind achter zijn auto langs liep ik was er wel ziek van maarja is altijd nog beter dan kind plat Quote
Neo Posted October 9, 2012 Posted October 9, 2012 is altijd nog beter dan kind plat Klopt.Is klote natuurlijk, maar materiële schade kan opgelost worden, een leven niet. Hoedje af voor degene die zo eerlijk was om zijn gegevens achter te laten. Die vind je zoveel niet meer tegenwoordig... Jammer. Quote
santy Posted November 11, 2012 Posted November 11, 2012 Bij mij geen briefje onder de ruitenwissers. Even op visite, je parkeert netjes je auto en bij vertrek tref je hem zo aan. Ik was des duivels, maar je doet er niets aan en je komt er toch niet achter wie het gedaan heeft. Is inmiddels al gemaakt en netjes door de verzekering geregeld maar leuk is anders. Quote
Smart Posted November 11, 2012 Posted November 11, 2012 @santy, de verloedering in NL wordt steeds erger. Ik hoop dat je weer lekker in je auto kunt rijden! Quote
mika kjelld Posted November 11, 2012 Author Posted November 11, 2012 zo erg was het bij mij gelukkig niet maar ik zou ook inderdaad :evil: zijn hier moet gewoon 5 jaar cel op moeten staan gr patrick Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.