Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

mijn vrouw vond vanochtend een briefje onder de ruitenwissers was er een tegen me auto aangereden meneer had netjes ze naam en nummer erop geschreven dus de schade word netjes geregeld was rond de 800 euro er zijn dus nog eerlijke mensen die wel de schades melden

Posted

mijn vrouw vond vanochtend een briefje onder de ruitenwissers was er een tegen me auto aangereden meneer had netjes ze naam en nummer erop geschreven dus de schade word netjes geregeld was rond de 800 euro er zijn dus nog eerlijke mensen die wel de schades melden

Nou da's geluk bij een ongeluk. Idd blij dat er toch nog eerlijke mensen rondlopen die tenminste

netjes laten weten als ze iemand anders (per ongeluk) schade toe brengen,

Wat is de schade precies.

Succes met afhandelen en dat het maar snel geregeld mag zijn.

Grtz.

Specialmade

Posted

Nou da's geluk bij een ongeluk. Idd blij dat er toch nog eerlijke mensen rondlopen die tenminste

netjes laten weten als ze iemand anders (per ongeluk) schade toe brengen,

Wat is de schade precies.

Succes met afhandelen en dat het maar snel geregeld mag zijn.

Grtz.

Specialmade

de schade zit aan het rechter voorscherm is gebeurd voor me deur de man wilde inparkeren maar gaf gas om dat er ineens een kind achter zijn auto langs liep ik was er wel ziek van maarja is altijd nog beter dan kind plat
Posted

is altijd nog beter dan kind plat

Klopt.

Is klote natuurlijk, maar materiële schade kan opgelost worden, een leven niet.

Hoedje af voor degene die zo eerlijk was om zijn gegevens achter te laten.

Die vind je zoveel niet meer tegenwoordig... Jammer.

  • 1 month later...
Posted

Bij mij geen briefje onder de ruitenwissers.

Even op visite, je parkeert netjes je auto en bij vertrek tref je hem zo aan.

Ik was des duivels, maar je doet er niets aan en je komt er toch niet achter wie het gedaan heeft.

Is inmiddels al gemaakt en netjes door de verzekering geregeld maar leuk is anders.

Foto-DJVJVYOQ-D.jpg

Foto-7DJMFTH6-D.jpg

Foto-EJRFUGVQ-D.jpg

Posted

@santy, de verloedering in NL wordt steeds erger. Ik hoop dat je weer lekker in je auto kunt rijden!

Posted

zo erg was het bij mij gelukkig niet maar ik zou ook inderdaad :evil: :evil: :evil: zijn hier moet gewoon 5 jaar cel op moeten staan

gr patrick

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...