Jump to content

deukje moet kunnen...

rinuszoetebier

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Oud, maar leuk filmpje. Er is er ook nog 1 met een vrachtwagen, maar ben de link ff kwijt ;)

zie je dan hoe deze auto zo mooi geworden is?

Top tuning werk, kan bijna niet zien dat hij het zelf heeft gedaan...

Over deuk gesproken:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6421252/7b555345/dashcamfilmpje_kettingbotsing_a12.html

Moet je zien... daar werkt de knipperlichten van de Rio voor hem wel, maar oef, zo gebeurde het ook bij mij...

Weet je waar mensen is mee moeten KAPPEN? want daar is het ook bij mij fout gegaan,

twee zijn van links naar rechts geschoten zonder te remmen, hierdoor anticipeer je veel te laat voor hetgeen wat compleet tot 0km/u stil staat, omdat jij geen 'remlichten' ziet.

Over deuk gesproken:

http://www.dumpert.n...otsing_a12.html

Moet je zien... daar werkt de knipperlichten van de Rio voor hem wel, maar oef, zo gebeurde het ook bij mij...

Weet je waar mensen is mee moeten KAPPEN? want daar is het ook bij mij fout gegaan,

twee zijn van links naar rechts geschoten zonder te remmen, hierdoor anticipeer je veel te laat voor hetgeen wat compleet tot 0km/u stil staat, omdat jij geen 'remlichten' ziet.

hoi remko iets heel ander ik zie dat je de zelfde rio hebt als ik daarom heb ik een vraag aan je waar is het zwarte bolletje op het dashbord bij de voorruit voor?

leg overdag een doek over het bolletje en aanschouw hoe je lampen plots aanspringen :)

en die start stop werkt helaas niet altijd... dit kan te maken hebben met een combinatie van: de duur van je rit, of je veel stroom verbruikt ( airco, radio en noem maar op ) en nog een hoop zaken waarschijnlijk.

of je moet even het knopje ( links onder naast je stuur, waar je ook je lampen kan afstellen ) aanzetten. het lampje moet UIT zijn, dan staat je start stop aan.

Je zal ook zien dat zodra je lampje uit staat en je de start stop gebruikt ( de handelingen vericht die ervoor nodig zijn ) dat het lampje aan springt, oftewel je auto zegt tegen je: helaas pindakaas op dit moment zet ik de start stop lekker uit.

weet je dan toevallig ook mischien waarom mijn start stop niet werkt sorry hoor maar ik heb mijn rio pas 2 dagen dus vandaar dat ik nog niets weet\

Van de dealert: veel nieuwe Rio's hebben bij aflevering geen "volle" accu. en bij een te lage spanning werkt het idd niet.

Gewoon wat km's maken dus of opladen (zie handleiding)

Lampje moet idd uit staan, dat is wat verwarrend.