rinuszoetebier Posted October 15, 2012 Share Posted October 15, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 15, 2012 Share Posted October 15, 2012 Wat een wrak. Is dit filmpje niet meer iets voor het forumcafé? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted October 15, 2012 Share Posted October 15, 2012 Lachend door de APK. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 15, 2012 Share Posted October 15, 2012 Zou hij nu gescheiden zijn van z'n vrouw.....? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betominice Posted October 15, 2012 Share Posted October 15, 2012 Wat een wrak. Is dit filmpje niet meer iets voor het forumcafé? ja dat is zo even verplaatst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lennart Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Oud, maar leuk filmpje. Er is er ook nog 1 met een vrachtwagen, maar ben de link ff kwijt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiNi0101 Posted October 27, 2012 Share Posted October 27, 2012 Oud, maar leuk filmpje. Er is er ook nog 1 met een vrachtwagen, maar ben de link ff kwijt zie je dan hoe deze auto zo mooi geworden is?Top tuning werk, kan bijna niet zien dat hij het zelf heeft gedaan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lennart Posted October 27, 2012 Share Posted October 27, 2012 Bedoelde deze: Heb nog even gezocht http://www.autojunk.nl/2011/10/russische-vrachtwagen-rijdt-stug-door Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 27, 2012 Share Posted October 27, 2012 Ja, dat filmpje ken ik ook. Hoe die vent achter dat stuur zit en niet begrijpend de filmer aankijkt...in één woord PRACHTIG! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted November 3, 2012 Share Posted November 3, 2012 Over deuk gesproken: http://www.dumpert.nl/mediabase/6421252/7b555345/dashcamfilmpje_kettingbotsing_a12.html Moet je zien... daar werkt de knipperlichten van de Rio voor hem wel, maar oef, zo gebeurde het ook bij mij... Weet je waar mensen is mee moeten KAPPEN? want daar is het ook bij mij fout gegaan, twee zijn van links naar rechts geschoten zonder te remmen, hierdoor anticipeer je veel te laat voor hetgeen wat compleet tot 0km/u stil staat, omdat jij geen 'remlichten' ziet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick67 Posted November 3, 2012 Share Posted November 3, 2012 Over deuk gesproken: http://www.dumpert.n...otsing_a12.html Moet je zien... daar werkt de knipperlichten van de Rio voor hem wel, maar oef, zo gebeurde het ook bij mij... Weet je waar mensen is mee moeten KAPPEN? want daar is het ook bij mij fout gegaan, twee zijn van links naar rechts geschoten zonder te remmen, hierdoor anticipeer je veel te laat voor hetgeen wat compleet tot 0km/u stil staat, omdat jij geen 'remlichten' ziet. hoi remko iets heel ander ik zie dat je de zelfde rio hebt als ik daarom heb ik een vraag aan je waar is het zwarte bolletje op het dashbord bij de voorruit voor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted November 3, 2012 Share Posted November 3, 2012 Volgens mij is dat voor buitenlicht om te meten of je dagrijverlichting of dimlichten aanmoeten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick67 Posted November 3, 2012 Share Posted November 3, 2012 Volgens mij is dat voor buitenlicht om te meten of je dagrijverlichting of dimlichten aanmoeten bedankt dat zou goed kunnen want in het instructie boekje staat er niets over in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick67 Posted November 3, 2012 Share Posted November 3, 2012 weet je dan toevallig ook mischien waarom mijn start stop niet werkt sorry hoor maar ik heb mijn rio pas 2 dagen dus vandaar dat ik nog niets weet\ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Presiozo Posted November 3, 2012 Share Posted November 3, 2012 leg overdag een doek over het bolletje en aanschouw hoe je lampen plots aanspringen en die start stop werkt helaas niet altijd... dit kan te maken hebben met een combinatie van: de duur van je rit, of je veel stroom verbruikt ( airco, radio en noem maar op ) en nog een hoop zaken waarschijnlijk. of je moet even het knopje ( links onder naast je stuur, waar je ook je lampen kan afstellen ) aanzetten. het lampje moet UIT zijn, dan staat je start stop aan. Je zal ook zien dat zodra je lampje uit staat en je de start stop gebruikt ( de handelingen vericht die ervoor nodig zijn ) dat het lampje aan springt, oftewel je auto zegt tegen je: helaas pindakaas op dit moment zet ik de start stop lekker uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcbeef Posted November 3, 2012 Share Posted November 3, 2012 weet je dan toevallig ook mischien waarom mijn start stop niet werkt sorry hoor maar ik heb mijn rio pas 2 dagen dus vandaar dat ik nog niets weet\ Van de dealert: veel nieuwe Rio's hebben bij aflevering geen "volle" accu. en bij een te lage spanning werkt het idd niet. Gewoon wat km's maken dus of opladen (zie handleiding) Lampje moet idd uit staan, dat is wat verwarrend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick67 Posted November 3, 2012 Share Posted November 3, 2012 klopt mcbeef ik heb vandaag wat km gereden en hij doet het nu prima bedankt allemaal voor de tips Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts