Gonewiththewind Posted October 15, 2012 Share Posted October 15, 2012 hey iedereen, Zoals gisteren voorgesteld heb ik een kia picanto BJ2012, alles leuk daaraan natuurlijk maar ik zit me wat vraagjes... allereerst weet er misschien iemand waar je speakerconnectors om een anderluidsprekersetje aan te sluiten kan kopen?? Ik bedoel daarmee om van de originele speakerdraad over te gaan naar andere speakerdraad, zo kan ik de originele connector sparen. Iemand tips om de originele dubbeldin radio eruit te halen en weer in te steken zonder brokken te maken, dat zou zonde zijn is nog geen week oud. ik wil er een rca uitgang opmaken. En dan voorlopig laatste vraag!! ik heb nog een setje zwarte 16" Lenso BSX velgen 7.5j met getrokken bandjes erop maat 165/40/16. passen deze onder de Picanto?? alvast bedankt mede kia eigenaars!! alles kan helpen!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted October 15, 2012 Share Posted October 15, 2012 nou sterkte maar het front zit heeeeeeeeel erg goed vast maar ls je onder in je front kijkt zie je twee gaatjes zitten daar kan je iets insteken en dat met wat doeken er tussen en dan heel hard duwen/trekken met een soort hefboom als je eenmaal een of meerdere clips los hebt kan je hem er zo aftrekken stekkers vinden zal moeilijk worden maar die in het dachbord zijn heel erg groot daar kan je met gemak wel een standaart stekker (AMP stekkertje )insteken alleen die in de deur dat is andere koek ik zou ze lekker afknippen maar dan genoeg draad lengte er aan laten dat je ze later zo terug kan zolderen banden maat kan je even uit laten meten aan de hand van de maat die er nu op zit maar er zijn hier genoeg knappen koppen die je daar wel een antwoord op kunnen geven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Misschien bij CityBugParts? Die "doet" ook de Picanto EN audio... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts