Murcielaygo Posted October 16, 2012 Posted October 16, 2012 Heeft iemand enig idee hoe de (dummy)schakelaars links van het stuur te verwijderen zijn? Dus die bij de koplamphoogteversteller, waar bijv. de uitschakelaar van de ISG kan zitten? Ik wil wat extra schakelaars plaatsen en dat zou een mooie plek zijn. Als het met "originele" schakelaars kan is NOG mooier natuurlijk... Quote
artcev Posted October 28, 2012 Posted October 28, 2012 Die zitten er in geklemt met dun mesje of schroeven draaier kan je ze er zo uit wippen Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.