nickyb2 Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Hierbij een vraag aan alle vaders en moeders (en natuurlijk ook alle anderen), Regelmatig heb ik rechts achterin mijn Ceed mijn lieve dochter (1,5 jr) zitten. Net als mij vindt ze autorijden heel leuk en gaat ze altijd met plezier mee. Nu heb ik alleen, één probleempje. In mijn vorige auto had ik altijd een spiegeltje aan de zonneklep hangen, zodat ik zonder omkijken haar in de gaten kan houden. In de Ceed past dit spiegeltje echter niet, voornamelijk omdat de zonneklep wat meer verzonken in het dak ligt. Ik heb nu al meerdere spiegels geprobeerd echter nog zonder goed resultaat. Graag zou ik van de papa's en mama's horen of zij wel een passende spiegel hebben, of misschien één kunnen adviseren? Groeten, Nicky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Nicky, vind je dit misschien een optie? http://www.babypark.nl/achteruitkijkspiegel-mama-baby.html?ref=affiliate4u&utm_source=affiliate4u&utm_medium=cps&utm_campaign=affiliate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickyb2 Posted October 17, 2012 Author Share Posted October 17, 2012 Nicky, vind je dit misschien een optie? http://www.babypark....paign=affiliate Mijn huidige spiegel heeft inderdaad ook een optie tot zuignap (al is het beter te zeggen, zuig-niet-nap), dus echt goed testen is het me daarmee nog niet gelukt. Ik hoop echter nog steeds iets te vinden wat eenvoudig onder aan de binnenspiegel past, echter mijn kunsten met google geven nog niet het gewenste resultaat. Mocht ik zoeen niet kunnen vinden zal ik die zuignap spiegel eens proberen. Dank u wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigmac Posted October 17, 2012 Share Posted October 17, 2012 Hier staan nog 2 oplossingen om de achterbank in de gaten te houden tijdens het rijden. Ik zet zelf mijn achteruitkijkspiegel even in de dimstand om naar de achterbankpassagiers te kunnen kijken, maar dat is geen permanente spiegelpositie dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Wizard Posted October 17, 2012 Share Posted October 17, 2012 Hier staan nog 2 oplossingen om de achterbank in de gaten te houden tijdens het rijden.Ik zet zelf mijn achteruitkijkspiegel even in de dimstand om naar de achterbankpassagiers te kunnen kijken, maar dat is geen permanente spiegelpositie dan. Dat is geen optie, het is een automatische anti-verblindings spiegel (of hoe dat ook heet ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts