Borland Posted October 17, 2012 Share Posted October 17, 2012 In het kader van het voorstellen op het forum; ik ben Dirk Jan (nick Borland). Heb gisteren een Kia Rio 1.2 Graphite Super Pack besteld en mijn Lexus IS250 Executive ingeruild. Aardige downsize maar bewuste keuze. Wil kleiner, zuiniger en afschrijvings vriendelijker.... Heb de 17 inch Phantoms genomen en geen navigatie. Wel luxe kentekenplaten uiteraard voor het premium gevoel . Ga nog wel de audio upgraden maar dat komt wel. Komt wel een auto-dimming mirror in want die kan ik echt niet missen. Zou verplicht moeten worden.... Deze dus http://www.mitocorp.com/auto-dimming-nvs-basic-specifications.html Heb deze in het verleden voor een Swift aangeschaft en zo'n verbetering, niet normaal. Zal alle topics een beetje doornemen want staan veel waardevolle tips in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auto Posted October 20, 2012 Share Posted October 20, 2012 gefeliciteerd met je aankoop, Ik heb zelf een Design Edition (Graphite) besteld. weet jij wanneer die van jouw geleverd wordt (ik wacht vanaf 19 september), heb begrepen dat er een schip met Kia's onderweg is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hitmark Posted October 20, 2012 Share Posted October 20, 2012 Welkom...het wachten wordt beloont. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave D Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Welkom hier, Borland. Veel plezier met je bestelde Kia, die Rio' s zijn vandaag de dag ook luxe uitgevoerd. En ze rijden ook ' volwassen ' ( mijn pa heeft er ook een, in het fresh beige met dezelfde velgen). Wel een foto plaatsen, he? Vinden we altijd leuk.. Gr. Dave. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borland Posted October 21, 2012 Author Share Posted October 21, 2012 Thanks allemaal. De mijne wordt eind november verwacht. Exacte datum heb ik nog niet. En reden dat ik voor de Rio heb gekozen is het model. Vind het in dit segment samen met de Ford Fiesta de best designde auto's. En op de super pack zit inderdaad een hoop luxe. Bewust voor gekozen want anders is de stap terug vanuit de Lexus wel erg groot Als ik hem heb zal ik inderdaad wat foto's schieten en droppen op het forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyodriver Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Heb gisteren een Kia Rio 1.2 Graphite Super Pack besteld en mijn Lexus IS250 Executive ingeruild. Oef.....over downsizen gesproken!! Met alle respect voor Kia.......maar had de Toyota dealer niks voor je? Hybride Yaris of over een paar maanden de nieuwe Hybride Auris? Over zuiniger en afschrijving vriendelijker gesproken..... Ik denk dat je op een Kia meer afschrijft dan op een Toyota! Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet anti Kia....anders zat ik niet op dit forum....maar een dergelijke downsize zie ik niet vaak vandaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RioTom Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Maar de prijs is ook een stuk lager hè Heb ook nog even naar een yaris hybrid gekeken. Mooie voorkant, mooie zijkant, lelijke achterkant, kleiner, minder mooi interieur, 3 tot 4 duizend euro duurder dan het superpack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyodriver Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Maar de prijs is ook een stuk lager hè Heb ook nog even naar een yaris hybrid gekeken. Mooie voorkant, mooie zijkant, lelijke achterkant, kleiner, minder mooi interieur, 3 tot 4 duizend euro duurder dan het superpack Oke....hoe dan ook, veel plezier met je nieuwe Kia! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Vind het in dit segment samen met de Ford Fiesta de best designde auto's Helemaal mee eens. (buiten dan die frod) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RioTom Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 @ Toyo, Bedoel het niet aanvallend hoor voor het geval je mijn bericht als negatief hebt gelezen Ik prefereer de yaris voorkant (van de hybride) boven de Rio, maar de rest was m.i. minder mooi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Toyota is net als Honda voor oudere mensen Tom, dat weet je toch. Zo'n Rio is dan toch iets te hip&cool HAHAHAHA! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borland Posted October 26, 2012 Author Share Posted October 26, 2012 haha ja de keuze was puur omdat ik de Rio een mooi model vind. Waarom denk je dat ik 3 jaar terug voor een IS250 gekozen heb . En om eerlijk te zijn kunnen de kleine Toyota's me niet echt bekoren. En een hybrid wil ik helemaal niet. Eind vorig jaar al gekeken voor een nieuwe Rio als 2e auto maar de vrouw wilde toen een nieuwe Swift, ook leuk (voor haar dan haha). En tis een downsize ben ik me van bewust maar alles is relatief.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyodriver Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 @ Toyo, Bedoel het niet aanvallend hoor voor het geval je mijn bericht als negatief hebt gelezen Ik prefereer de yaris voorkant (van de hybride) boven de Rio, maar de rest was m.i. minder mooi. Nee hoor, smaken verschillen gelukkig. Maar als je helemaal geen smaak hebt rij je......Volkswagen Op Volkswagen na heeft ieder merk tegenwoordig gelukkig wel een model wat aanspreekt. Tenminste dat vind ik. De achterkant van de huidige Yaris is inderdaad wat minder geslaagd, maar het totale concept klopt m.i. wel. Bij mij moet een auto uit het verre oosten komen en tot nu toe ga ik nog voor de gevestigde orde oa Mazda en Toyota. Maar toegegeven....Kia en Hyundai timmeren lekker aan de weg met goede en steeds mooiere auto's. Dat is ook de reden dat ik, als zeer tevreden Toyota rijder, op dit forum zit omdat ik het interessant vind hoe deze ontwikkeling gaat. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts