Alex Posted October 17, 2012 Posted October 17, 2012 Hoi, Ik merk dat het volume van de telefoongesprekken standaard op 25 is ingesteld. In het begin dat ik mijn auto had, hoorde ik alles heel duidelijk door de luidsprekers. Blijkbaar heb ik ergens aan een verkeerd knopje geprutst want zelfs met het volume op 35 (=max) hoor ik nu nog maar heel moeilijk wat er gezegd wordt. Nee hoor, het ligt niet aan mijn gehoor Natuurlijk staat hierover niets in de gebruikershandleiding. Heeft iemand datzelfde probleem gehad en er een oplossing voor gevonden ? Zoja dan hoor ik het graag. Alex Quote
Murcielaygo Posted October 18, 2012 Posted October 18, 2012 Misschien is het volume op je telefoon ook nog te regelen en staat die nu zachter? Quote
Alex Posted October 19, 2012 Author Posted October 19, 2012 GSM volume was het niet. Volgens de dealer lag het aan mijn GSM. Ik was een beetje argwanend omdat ik in het begin geen probleem had met het volume. Hij connecteert zijn GSM en hup...prachtig en duidelijk geluid. Thuisgekomen nog eens geprobeerd met mijn zoon zijn GSM (zo'n smart thouch android en nog zo wat toestel) en ja hoor, weerom prachtig geluid. Morgen eens op zoek gaan naar een ander mobieltje dus. Alex Quote
Recommended Posts