krado Geplaatst 14 November, 2012 Geplaatst 14 November, 2012 Klopt, alle rio's die na 25 sept zijn besteld komen zonder kleur, maar wel met VSM! tuurlijk Quote
leonhi Geplaatst 14 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 November, 2012 Ben benieuwd volgens de dealer moet hij morgen binnen komen bij de garage, iemand een idee hoelang het kenteken aanvragen duurt? Quote
auto Geplaatst 15 November, 2012 Geplaatst 15 November, 2012 gistern me de dealer gebeld. Mijn disign Edition komt vrijdag of zaterdag binnen, verwacht de auto woensdag op te kunnen halen. Quote
Specialmade Geplaatst 15 November, 2012 Geplaatst 15 November, 2012 Ben benieuwd volgens de dealer moet hij morgen binnen komen bij de garage, iemand een idee hoelang het kenteken aanvragen duurt? Kenteken is meestal binnen een paar weken geregeld. Grapje: nee is slechts een kwestie van een paar dagen. Jij rijdt medio volgende week in je Design edition rond hoor !!! Alvast suc6 Grtz. Specialmade 1 Quote
handyman Geplaatst 15 November, 2012 Geplaatst 15 November, 2012 kenteken, wordt al door de importeur geregeld, zodra de boot aanmeert. Dealer weet het ws al Quote
krado Geplaatst 19 November, 2012 Geplaatst 19 November, 2012 Er staat sinds gister een commercial van de design edition op youtube! Kijk maar op auto vermeulen kia en dan zie je hem vanzelf er tussen staan. Mijn dealer heeft hem nu op 3 december staan aankomst bij hun, en dan nog 1 week wachten voor het plaatsen van velgen, inbouw navigatie pioneer avic f940-BT en inbouw middenarmsteun. Kon iets later of iets eerder worden. Later dus. Ga ik weer vanuit Quote
wilcot Geplaatst 19 November, 2012 Geplaatst 19 November, 2012 Er staat sinds gister een commercial van de design edition op youtube! Kijk maar op auto vermeulen kia en dan zie je hem vanzelf er tussen staan. Mijn dealer heeft hem nu op 3 december staan aankomst bij hun, en dan nog 1 week wachten voor het plaatsen van velgen, inbouw navigatie pioneer avic f940-BT en inbouw middenarmsteun. Kon iets later of iets eerder worden. Later dus. Ga ik weer vanuit Reken maar op dat laatste. Als hij nu niet binnen is staat hij op de boot die 15 december verwacht word in rotterdam. Of heb je er een zonder vsm besteld? Quote
krado Geplaatst 19 November, 2012 Geplaatst 19 November, 2012 zonder VSM. Ik had geen zin om tot december te wachten. Maar ja nu is het alsnog december. Maar ja ik heb die navigatie voor een spotprijs geregeld. En VSM kan mij niet zoveel schelen. Ik wil gewoon rijden. Quote
wilcot Geplaatst 19 November, 2012 Geplaatst 19 November, 2012 zonder VSM. Ik had geen zin om tot december te wachten. Maar ja nu is het alsnog december. Maar ja ik heb die navigatie voor een spotprijs geregeld. En VSM kan mij niet zoveel schelen. Ik wil gewoon rijden. waarom moet je er dan nog zo lang op wachten? Mijn auto zonder VSM staat inmiddels bij de dealer. Wij wachten nu op de volgende met VSM van midden december. Quote
krado Geplaatst 19 November, 2012 Geplaatst 19 November, 2012 waarom moet je er dan nog zo lang op wachten? Mijn auto zonder VSM staat inmiddels bij de dealer. Wij wachten nu op de volgende met VSM van midden december. Mmm mm...... tijd voor een belletje denk ik, snap er helemaal niks van. Dealer zei ja 3 december bij ons ongeveer en dan een weekje voor rij klaarmaken???? En die boot is allang binnen las ik hier. Die is inmiddels weer terug naar Korea heeft daar aangelegd en is nu onderweg met die van jou haha. THX voor de info Quote
wilcot Geplaatst 19 November, 2012 Geplaatst 19 November, 2012 Mmm mm...... tijd voor een belletje denk ik, snap er helemaal niks van. Dealer zei ja 3 december bij ons ongeveer en dan een weekje voor rij klaarmaken???? En die boot is allang binnen las ik hier. Die is inmiddels weer terug naar Korea heeft daar aangelegd en is nu onderweg met die van jou haha. THX voor de info Sterker nog die andere is 3-4 dagen nadat de andere aanlegde in Rotterdam vertrokken vanuit Korea. MBV je VIM nummer kun je achterhalen waar je auto nu staat. Succes. Quote
leonhi Geplaatst 19 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 19 November, 2012 Ja mijn Design editie zou vrijdag ( 16-11) al bij de dealer zijn dus ik opgebeld, en nee hij was er nog niet maar hij zou vandaag maandag echt binnen komen, net weer gebeld en nee nog niet binnen. Ik vraag me af hoe moeilijk het is een auto van Plek A naar Plek B te krijgen, de dealer zit ook niet in een uithoek of zo nee gewoon Utrecht. Mijn humeur wordt er niet beter op 1 Quote
mcbeef Geplaatst 19 November, 2012 Geplaatst 19 November, 2012 Maar áls je hem straks hebt, dan ben je wel helemaal het baasje. Quote
leonhi Geplaatst 19 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 19 November, 2012 Ja alleen kan ik niet goed tegen wachten, het duurde al weer een maand langer ze zouden eigenlijk in oktober worden uitgeleverd, maar het gekke is dat andere dealers ze al wel hebben staan. Quote
mcbeef Geplaatst 19 November, 2012 Geplaatst 19 November, 2012 Ik zou ook gek worden, heb het al als ik moet wachten op de postbode. Sterkte ermee! Denk aan alle awesome kilometers die je gaat beleven met je stalen ros. Quote
Wesley Geplaatst 19 November, 2012 Geplaatst 19 November, 2012 Mijn auto is ook op 6-11 in Rotterdam op de kade gezet, mijn dealer kreeg een bericht dat hij hem 16-11 binnen zou hebben. Zaterdag werd aangegeven maandag en vandaag gaf hij aan dat hij morgen even gaat bellen... Haha Waarschijnlijk maar 1 trailer om die 970 design editions door het land te brengen (en dan doen ze zeker eerst de verste dealers, want Voorburg ligt nou niet echt ver van Rotterdam) Ach... wacht al sinds juni, dus dat extra weekje kan er ook nog wel bij!! Quote
krado Geplaatst 19 November, 2012 Geplaatst 19 November, 2012 Mijn auto is ook op 6-11 in Rotterdam op de kade gezet, mijn dealer kreeg een bericht dat hij hem 16-11 binnen zou hebben. Zaterdag werd aangegeven maandag en vandaag gaf hij aan dat hij morgen even gaat bellen... Haha Waarschijnlijk maar 1 trailer om die 970 design editions door het land te brengen (en dan doen ze zeker eerst de verste dealers, want Voorburg ligt nou niet echt ver van Rotterdam) Ach... wacht al sinds juni, dus dat extra weekje kan er ook nog wel bij!! Als ze dat doen had de mijne er al moeten zijn, ik heb hem besteld in Arnhem. dus dat verhaal gaat ook weer niet op. Hoe doen ze dat joh ??? Dat transport?? Redelijk Black ops! Quote
Rogier1991 Geplaatst 19 November, 2012 Geplaatst 19 November, 2012 Vandaag gebeld door de dealer. Auto is aangekomen bij de dealer (Apeldoorn). Helaas duurt het nog 1,5 week voordat ik hem op kan halen. Zo moet het kenteken nog aangevraagd worden en moet hij nog rijklaar gemaakt worden... Quote
mika kjelld Geplaatst 19 November, 2012 Geplaatst 19 November, 2012 Als ze dat doen had de mijne er al moeten zijn, ik heb hem besteld in Arnhem. dus dat verhaal gaat ook weer niet op. Hoe doen ze dat joh ??? Dat transport?? Redelijk Black ops! de autos die aankomen moeten eerst ingeklaard worden door de douane en een type goedkeurig door de rdw dus er gaat inderdaad wat tijd overheen Quote
Wesley Geplaatst 19 November, 2012 Geplaatst 19 November, 2012 Mijn dealer krijgt hem sowieso deze week wel binnen... Hij komt rechtstreeks uit de haven van Rotterdam, waar die al sinds 06-11 staat. Het transport-bedrijf (oplegger) zou hem de 16e al "afgooien", maar beschikt waarschijnlijk over een erg slechte TomTom Mijn dealer gaf tevens aan dat hij ook nog een levering design editions begin december gaat ontvangen en dan na 15 december de design editions met VSM!! Quote
krado Geplaatst 21 November, 2012 Geplaatst 21 November, 2012 Heeft iemand dat apparaat nou al???????? en zo ja, hoe is ie?? Zou nu toch ergens wel bij een dealer moeten staan. Quote
Wesley Geplaatst 21 November, 2012 Geplaatst 21 November, 2012 Die van mij staat sinds vandaag bij de dealer (ik ga straks even door de garagedeuren gluren ), vrijdag geven ze mijn kenteken vrij en a.s. maandag om 17.00 (inbouw navigatie) mag ik hem ophalen... Oei kriebels Quote
auto Geplaatst 22 November, 2012 Geplaatst 22 November, 2012 maandag de 26e om 10:30 kan ik mijn Disign Edition ophalen. heb er maar een snipperdag voor genomen Quote
LED-Lightning Geplaatst 22 November, 2012 Geplaatst 22 November, 2012 Kun je er wel meteen mooi mee gaan touren inderdaad, sterkte met wachten! Quote
wilcot Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Mijn design edition zonder vsm heb ik vandaag even bewonderd.ziet er in het wit erg gelikt uit. Nu nog wachten op de auto met vsm. Overigens voor mensen die hun vsm uit willen testen in Venlo is 8% heling waar het uitstekend werkt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.