Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wil je deelnemen aan de Picantodag??  

162 leden hebben gestemd

1. 1. Wil je deelnemen aan de Picantodag??

• Ja, heel graag
    • Nee, lijkt mij niets

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

ik loop al een geruime tijd met een idee om zoveel mogelijk Picanto's naar 1 plaats te krijgen, zowel het oude en nieuwe model.

Daarom mijn vraag aan andere Picantorijders in Nederland en Belgie: is er animo voor?

Zijn er bepaalde dingen te regelen onderling om dit tot een succes te maken??

Zijn er mensen die samen met mij dit willen organiseren?

Heeft iemand contacten in het buitenland??

De opzet van alles: om een gezellige dag bij elkaar door te brengen en evt een gezamelijke rit in bv colonneverband te rijden.

Er is nog niets geregeld, maar wil er wel graag mee aan de gang.

Ik hoor heel graag wat jullie ervan vinden

Groeten

Philip

Geplaatst

Ik heb even wat rond gekeken op internet, en tot mijn stomme verbazing is de Picanto het best verkocht model van Kia.

Met ruim 21000 verkochte modellen moet toch mogelijk zijn deze groep te benaderen, en iets te organiseren.

Mijn info komt momenteel van Autoweek.

http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?merk=Kia

Als mensen mee wilen helpen, iets organiseren, meerijden of wat dan ook, laat dit even weten.

Ik wil nu eindelijk de Picanto een keer in een positief daglicht stellen, ruim 2 jaar geleden het brandstofverbruik, nu weer de krukas...............

Het lijkt me eens een keer leuk om het kleintje van Kia een keer in het zonnetje te zetten.

Philip

Geplaatst

Zelf had ik de gedachte om het in de buurt te doen van Utrecht.

Ligt lekker centraal, althans voor de Nederlanders, en dan kan/mag de afstand geen belemmering zijn.

Ook ga ik deze week nog wat proberen te regelen om een lokatie te vinden om te starten, en een eindpunt te regelen.

Alles zal in de directe omgeving zijn van Utrecht.

Zelf had ik ook een rit in colonne verband in gedachte, en als het lukt gaat deze rit niet meer dan 15-20 km duren.

Ik ben ook al op het zoek naar promotiemogelijkheden.

Ik denk dat de KLPD ook even ingelicht dient te worden, wel handig op kruispunten enz.

Dingen genoeg te regelen, maar als ik hier en daar wat steun kan krijgen, moet dit lukken en een groot succes worden.

Uitgangspunt van mij uit: 150 Pica's moet lukken.

Philip

• 1 maand later...
Geplaatst

JA LIJKT ME LEUK AL DIE PICANTO'S BIJ ELKAAR

groetjes anita

• 2 maanden later...
Geplaatst

Al een geruime tijd geprobeerd met Kia in contact te treden, maar is compleet op niets uitgelopen.

Zo een paar maal gebeld, diverse mensen gesproken, maar ze kunnen niets betekenen.

Daarom....................jammer maar helaas, zonder medewerking van Kia Nederland>> geen meeting.

Mocht iemand wel een idee hebben hoe wel te handelen, laat maar weten, of probeer het maar te regelen, ik ga er voorlopig geen tijd meer insteken.

Dat zo'n leuk idee op niets kan uitlopen :(:(:(:(

Groeten

Philip

Geplaatst
Al een geruime tijd geprobeerd met Kia in contact te treden, maar is compleet op niets uitgelopen.

Zo een paar maal gebeld, diverse mensen gesproken, maar ze kunnen niets betekenen.

Daarom....................jammer maar helaas, zonder medewerking van Kia Nederland>> geen meeting.

Mocht iemand wel een idee hebben hoe wel te handelen, laat maar weten, of probeer het maar te regelen, ik ga er voorlopig geen tijd meer insteken.

Dat zo'n leuk idee op niets kan uitlopen :(:(:(:(

Groeten

Philip

... jammer Philip ... KIA Nederland kan zich in schaamte even spiegelen naar het jaarlijkse Belgische opzet van SMART ... :roll: ... klantenbinding via enthousiastelingen van het merk ligt bij KIA niet hoog in de lade blijkbaar ... :?

... de oplossing is het helemaal zelf te organiseren ,is te doen als je een aantal leden hebt die er samen de schouders willen onderplaatsen ... :shock:

... And I miss you ,like the Deserts miss the Rain ... ( Everything but the Girl ) ... :wink:

Geplaatst

... jammer Philip ... KIA Nederland kan zich in schaamte even spiegelen naar het jaarlijkse Belgische opzet van SMART ... :roll: ... klantenbinding via enthousiastelingen van het merk ligt bij KIA niet hoog in de lade blijkbaar ... :?

... de oplossing is het helemaal zelf te organiseren ,is te doen als je een aantal leden hebt die er samen de schouders willen onderplaatsen ... :shock:

Zie ik hier iemand zich aanmelden om mee te helpen??

Zou fijn zijn, Belgie en Nederland samen.

Groeten

Philip

Geplaatst

Zie ik hier iemand zich aanmelden om mee te helpen??

Zou fijn zijn, Belgie en Nederland samen.

Groeten

Philip

... als actief lid van SMART-CLUB.BE alsook voorzitter van de FLANDERS CROSSBLADE CLUB - FCC rijden we met de SMARTs op 31.08.ek "... " NEELTJE JANS en de STILTEGEBIEDEN van SCHOUWEN DUIVELLAND " ... :cool:

Heb er niets op tegen om dit bij gelegenheid EN bij voldoende interesse te organiseren voor een BELGIE-NEDERLAND voor PICANTO lovers ... :shock: ... centraler gelegen kan bijna niet ... misschien even peilen naar de interesse ... :cool:

... In the Moonlight Shadow ... :wink:

Geplaatst

Hoi Philip,

Zag vanavond op Hart van Nederland een item over een meeting van de Honda Goldwing.

Uit h??l de wereld waren liefhebbers daarheen gekomen.

Zoiets lijkt me dus ook leuk, maar dan dus 'gewoon' met Kia's.

Hoe e.e.a. aan te pakken weet ik nog niet, maar het lijkt me dus wel leuk om een Kia dag te organiseren. Als we dan Kia Nederland zo ver krijgen om via alle dealers flyers te verspreiden, hebben zij een leuke commercie voor hun merk en trekt de meeting ruime aandacht...

Groetjes,

Peter

Geplaatst

Hallo Peter,

als het met alleen Picanto's niet gaat lukken, zou een algemene Kia meeting een goede optie zijn.

Ik ben er zeker ook een voorstander voor.

Ik ga volgende week nog eens in gesprek met Kia Nederland.

Philip

Geplaatst

Hoi Philip,

Zie het al voor me.. een mooi grasveld verdeeld in lanen, 'Picanto lane', 'Rio Lane' 'Sorento Lane' etc. of denk ik nu te groot :wink:

Wellicht dat je met een algemene Kia dag meer bereikt, dan met een dag specifiek gericht op de picanto, of welk type dan ook.

Het lijkt me zeer zeker leuk om eens te doen, een Kia dag! Als ik je ergens mee kan helpen, dan hoor ik het graag.

Zag jouw foto overigens ook terug op streetkiaz.com...

Leuke site met v??l leerzaam materiaal...

Groetjes,

Peter

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...