LED-Lightning Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 Ik heb voor een van mijn vorige auto's wel eens de standaard platen gehad en die omgewisseld voor luxe kentekenplaten, maar ik vond het tijdens het auto poetsen altijd enorm irritant om langs al die cijfers en letters te moeten poetsen (ik poets mijn auto altijd met de hand, voor mij geen wasstraat), voor mij liever voortaan de standaard platen erop dus, dat poetst stukken makkelijker! Quote
Willem58 Geplaatst 25 Juni, 2018 Geplaatst 25 Juni, 2018 Wij monteren de kentekenplaten met een paar dotten kit. Geen lelijke schroeven of popnagels en als ze ze willen stelen komen ze er niet heel vanaf Quote
Gast Hanske Geplaatst 26 Juni, 2018 Geplaatst 26 Juni, 2018 Wij monteren de kentekenplaten met een paar dotten kit. Geen lelijke schroeven of popnagels en als ze ze willen stelen komen ze er niet heel vanaf Hoi Willem, wat voor kit? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.