Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Ik las ergens op dit forum dat iemand luxe kenteken platen besteld had.

Kan je dit gewoon via je dealer doen en wat zijn de kosten.

Luxe betekent toch dat het opgezette letters en cijfers zijn ?

Zijn deze zelf achteraf goed te monteren op een Rio 1.2 Superpack ?

Groeten,

Eric

Posted

Ik las ergens op dit forum dat iemand luxe kenteken platen besteld had.

Kan je dit gewoon via je dealer doen en wat zijn de kosten.

Luxe betekent toch dat het opgezette letters en cijfers zijn ?

Zijn deze zelf achteraf goed te monteren op een Rio 1.2 Superpack ?

Groeten,

Eric

Eric

http://www.drive2move.nl/ in Haarlem OUDE KENTEKENPLAAT INLEVEREN NIEUWE TERUG

Posted

Bij mij zaten ze er al op, toen ik 'm kocht. Dat is dan boffen :)

Dave.

Posted

Bij mij zaten ze er al op, toen ik 'm kocht. Dat is dan boffen :)

Dave.

Dave, hoe herken ik ze, wat is precies het verschil, zodat ik mijn Dealer kan informeren?

Eric

Posted

Eric-h doe eens niet zo onzeker!

Eerst vraag je waar je ze kan kopen..

En vervolgens hoe ze er uitzien..open je internet.

Ga naar google en typ in: luxe kentekenplaat.. Daar kom je plaatjes genoeg tegen hoe je ze "herkent"

Een luxe kenteken plaat is percies het zelfde als orgineel. Enkelt met dik opgelegde letters.

-waarom bij de dealer? Is 5x duuder dan een lokaale autoshop

-Ieder beetje normaal persoon kan toch wel een kentekenplaat vervangen? Kom om zeg. Kijk even naar je plaat hoe die er op zit! Meestal heb je niet meer nodig dan een fitting(kleine platte) schroevendraaier en een kruiskop

Posted

Als je een nieuwe auto koopt en zegt dat je de luxe platen wil zoals ik dat heb gedaan dan krijg je die er meestal uit service bij (mijn ervaring).

Posted

Eric-h doe eens niet zo onzeker!

Eerst vraag je waar je ze kan kopen..

En vervolgens hoe ze er uitzien..open je internet.

Ga naar google en typ in: luxe kentekenplaat.. Daar kom je plaatjes genoeg tegen hoe je ze "herkent"

Een luxe kenteken plaat is percies het zelfde als orgineel. Enkelt met dik opgelegde letters.

-waarom bij de dealer? Is 5x duuder dan een lokaale autoshop

-Ieder beetje normaal persoon kan toch wel een kentekenplaat vervangen? Kom om zeg. Kijk even naar je plaat hoe die er op zit! Meestal heb je niet meer nodig dan een fitting(kleine platte) schroevendraaier en een kruiskop

Lees de tekst van Borland maar, dat is zoals ik het bedoel, hier is niks van onzekerheid bij maar alvast op tijd geregeld voordat ik de auto krijg.

Posted

Als je een nieuwe auto koopt en zegt dat je de luxe platen wil zoals ik dat heb gedaan dan krijg je die er meestal uit service bij (mijn ervaring).

Hoi Borland, aan dit bericht heb ik tenminste wat, ik ga dit ook bij mijn dealer voorstellen.

Wil graag dat als ik de auto krijg dat het totaal plaatje dan klaar is.

Groeten Eric

Posted

Lees de tekst van Borland maar, dat is zoals ik het bedoel, hier is niks van onzekerheid bij maar alvast op tijd geregeld voordat ik de auto krijg.

Vertel me ook maar gelijk hoe ik naar een gemonteerde plaat moet kijken als ik de auto nog niet heb. Vandaar dus de vraag hoe deze geplaatst is, voor hetzelfde geld zit ie met popnagels vast, weet jij veel.

Posted

Ik zie nergens in je eerste stukje staan dat je de auto nog niet hebt :P. Hoe moet ik dat weten dan?

Posted

Vertel me ook maar gelijk hoe ik naar een gemonteerde plaat moet kijken als ik de auto nog niet heb. Vandaar dus de vraag hoe deze geplaatst is, voor hetzelfde geld zit ie met popnagels vast, weet jij veel.

Hoi,

Bij mij zit de plaat (luxeplaat)vast geklemd in zijn houder, dus niet vast.

Posted

Hoi,

Bij mij zit de plaat (luxeplaat)vast geklemd in zijn houder, dus niet vast.

Adviseer je toch om de kentekenplaten vast te (laten) zetten.

Het beste is om met popnagels maar met twee parkers voorkom je ook dat

de platen wel heel makkelijk uit de houders wordt gestolen, met alle vervelende

gevolgen van dien.

Grtz.

Specialmade

Posted

Gewoon met een parker en 4 nette afdekdopjes, popnagel is zo lelijk

Posted

gewoon vragen aan dealer mijn rio superpack werd met luxe kenteken platen met de opgelegde letters afgeleverd zonder meerkosten na mijn verzoek ps ik heb trouwens nog geen rio,s gezien met deze platen gr. alex

Posted

ja das inderdaad waar. Veel mensen tweaken hun Rio met alle mogelijke accessoires maar de makkelijkste ligt voor hun neus :wink:

Posted

mijn dealer in hoofddorp doet ze er standaard op op elke nieuwe auto

Idem bij mijn dealer.

Posted

Nee, maar jij hebt weer andere voordeeltjes. Het houdt een keer op hé gozert!

  • 2 weeks later...
Posted

Kenteken platen zijn netjes met popnagels vastgezet inmiddels. Dit is standaard bij mijn Dealer.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...