Rio-man Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 Na alle commotie om de Picanto, ben ik wel benieuwd hoe het zit met het vertrouwen onder alle Kia-rijders over Kia's benjamin. Dus... De vraag is: Hoe staat het met jouw vertrouwen in de Picanto? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jaap van Deursen Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Ik rij pas twee maanden in mijn Picanto. Maar ik heb er nog steeds vertrouwen in. Ga er dan ook van uit dat als ik problemen mocht krijgen, die naar behoren worden verholpen. Voor mij is het in ieder een geval een heerlijk compleet, stil, zuinig karretje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeFouduVolant. Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 ... mijn beide PIC's CRDI ... 10 mille ,respectievelijk 20 mille ... zoals een Zwitsers horloge ... so ... .... Fleur .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takis Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 ik heb na 3600 km nog geen problemen met mijn pica en hij rijdt nog steeds super. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts