R@oul Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 Dag Kia rijders; Mijn naam is Raoul. Als het goed is ben ik woensdag 31-10-2012 in het bezit van een Kia SPORTAGE. Deze auto is van 10-2006 niet zo nieuw maar voor mij wel nieuw genoeg. Omdat ik niet zo heel veel rij heb ik niet zo'n jonge auto gekocht. Met regelmaat zal ik het forum bekijken om zo nog het een en ander op te steken en/of informatie aan te dragen. Groeten, R@oul Quote
Specialmade Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 @R@oul, Welkom op dit forum en alvast veel rijplezier en veel veilige kilometers met je Sportage. Er valt hier voldoende te lezen en leren. Misschien overbodig maar foto's vinden we hier erg leuk. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Smart Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 Welkom R@oul, veel lees- en postplezier! Foto's van je auto worden hier gevroten...... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.