Aubrey Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Hoi, ben al een tijdje aan het meelezen en vond het eens tijd om me voor te stellen. Ik ben Johny, bwj '85 en woonachtig in Belgisch Limburg. Ben sinds oktober 2007 in bezit van een Picanto. Ze is m'n eerste kia, heb hiervoor enkel Suzuki's gehad. Mvg. Johny Quote
Tazteam Posted April 1, 2008 Posted April 1, 2008 Welkom hier op het forum. Een hele nette verschijning van je Pica, de lichtmetale velgen maken hem compleet. En..............hoe bevalt de Pica tov de Suzuki?? Succes met je auto, en ik denk dat we elkaar tegen kunnen komen, zit namelijk vaak op meetings in Belgisch Limburg. Groeten Philip Quote
Takis Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 Hoi Johny, welkom hier nog veel plezier hier op het forum. Ben ook zeer benieuwd hoe de pica bevalt ten op zichte van de suzuki's. groeten Takis Quote
Aubrey Posted April 2, 2008 Author Posted April 2, 2008 M'n vorige wagen was een suzuki Ignis. De Pica valt eigelijk best goed mee, heeft enkel een iets te klein koffer. Het verbruik ligt lager: 4,5-5,5 L diesel tov. 6,5-7 L benzine Minder vermogen: - Pica 1.1 CRDi : 1120cc, 75 pk, 153 Nm - Ignis 1.3 benzine : 1328cc, 83 pk, 110 Nm Wegligging is ongeveer vergelijkbaar. Maar al bij al ben ik tevreden. Hier enkele foto's van de Ignis. Quote
Tazteam Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 De Suzuki zag er ook best leuk uit. Gaat de Pica ook nog wat andere veranderingen ondergaan buiten de velgen?? Philip Quote
Takis Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 De suzuki zag er zeker leuk uit. Ik ben benieuwd naar je plannen voor de pica. Quote
Aubrey Posted April 5, 2008 Author Posted April 5, 2008 Dank je. Voorlopig staat er alleen nog ruiten tinten en een dakspoiler (hyundai i10) op de planning. Mvg. Johny Quote
Guest Daiz Posted August 31, 2008 Posted August 31, 2008 Hey Johny, Heb even je dagboek gelezen. Ziet er al leuk uit je Pica !! Succes ermee! Gr Daiz Quote
Alex VB Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 He Johny, Inderdaad een leuke Picanto MP3... Ik rijdt sinds juli van dit jaar een cee'd SW en ben meer dan content. Misschien tot ziens op onze belgische wegen. Quote
Aubrey Posted September 1, 2008 Author Posted September 1, 2008 Dank je. De foto's zijn echter niet meer up-to-date. Heb ondertussen al m'n ruiten laten tinten, en een gecleanede ass heeft ze ook al grtjes Johny Quote
El-Rio-Grande Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 Hoi Johny, Ik ben benieuwd naar foto's.. Beide auto's zagen er al goed uit, ben benieuwd hoe het eruit ziet na jouw tuning activiteiten. Groeten, Peter Quote
Recommended Posts