Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Heeft iemand ervaring of alle opties in de Venga werkt als je de Samsung Galaxy via bluetooht wilt gebruiken ??

Hij staat namelijk nog niet in de compatibiliteitslijst van Kia.

Wie weet wat ??

Ton

Posted

Hoi Ton,

Rij een Picanto (2011) met BT ingebouwd, en heb gisteren mijn S3 aangemeld. Ging probleemloos, alleen moest ik in de S3 toestemming geven voor koppeling. Dat had ik de eerste keer niet gedaan, en toen werkte het voor geen meter.

Als ik nu instap word de S3 vanzelf aangemeld.

groet Peter

  • Like 1
Posted

Galaxy S 3 koppelt wel in de Venga (zonder navigatie). Gebeld worden gaat prima.

Maar adresboek of uitgaand bellen: werkt niet.

iemand idee?

fagus

Posted

Galaxy S 3 koppelt wel in de Venga (zonder navigatie). Gebeld worden gaat prima.

Maar adresboek of uitgaand bellen: werkt niet.

iemand idee?

fagus

Niemand ???

Posted

Topic verplaats naar het algemeen gedeelte. Dit omdat in alle modellen het zelfde systeem is en niet uitvoering gebonden is.

Guest Warmentuuter
Posted

Galaxy S 3 koppelt wel in de Venga (zonder navigatie). Gebeld worden gaat prima.

Maar adresboek of uitgaand bellen: werkt niet.

Soort gelijk probleem heb ik met mijn Blackberry gehad.

De telefoonwinkel heeft mijn beveiliging voor deze verbinding iets aangepast in de telefoon.

Het ontvangen en versturen van signaal via bluetooth gaat nu prima.

Adressen moeten in je telefoon staan en niet op de simkaart.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...