Tomajo Geplaatst 28 Oktober, 2012 Geplaatst 28 Oktober, 2012 Heeft iemand ervaring of alle opties in de Venga werkt als je de Samsung Galaxy via bluetooht wilt gebruiken ?? Hij staat namelijk nog niet in de compatibiliteitslijst van Kia. Wie weet wat ?? Ton Quote
expeuk Geplaatst 28 Oktober, 2012 Geplaatst 28 Oktober, 2012 Hallo Ton, Ik heb de galaxy s2i en daar werkt alles mee. succes Quote
Rockin' Bus Driver Geplaatst 28 Oktober, 2012 Geplaatst 28 Oktober, 2012 Hoi Ton, Rij een Picanto (2011) met BT ingebouwd, en heb gisteren mijn S3 aangemeld. Ging probleemloos, alleen moest ik in de S3 toestemming geven voor koppeling. Dat had ik de eerste keer niet gedaan, en toen werkte het voor geen meter. Als ik nu instap word de S3 vanzelf aangemeld. groet Peter 1 Quote
fagus Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Galaxy S 3 koppelt wel in de Venga (zonder navigatie). Gebeld worden gaat prima. Maar adresboek of uitgaand bellen: werkt niet. iemand idee? fagus Quote
Tomajo Geplaatst 7 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 November, 2012 Galaxy S 3 koppelt wel in de Venga (zonder navigatie). Gebeld worden gaat prima. Maar adresboek of uitgaand bellen: werkt niet. iemand idee? fagus Niemand ??? Quote
Alex VB Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 Topic verplaats naar het algemeen gedeelte. Dit omdat in alle modellen het zelfde systeem is en niet uitvoering gebonden is. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 Galaxy S 3 koppelt wel in de Venga (zonder navigatie). Gebeld worden gaat prima. Maar adresboek of uitgaand bellen: werkt niet. Soort gelijk probleem heb ik met mijn Blackberry gehad. De telefoonwinkel heeft mijn beveiliging voor deze verbinding iets aangepast in de telefoon. Het ontvangen en versturen van signaal via bluetooth gaat nu prima. Adressen moeten in je telefoon staan en niet op de simkaart. Quote
fagus Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 ik ga op zoek naar de plek waar m'n telefoongegevens staan: sim of telefoon... fagus Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.