Cardetails.nl Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 Hallo, Even een korte vraag vanaf mijn kant over de audio van Kia. Zit er op de radio's een RCA/Tulipstekker aansluiting? Deze vraag stel ik omdat ik bezig ben om ook audio te gaan leveren en heb nu al een paar leuke dingen dan in het vooruitzicht. Groetjes, Richard van Cardetails.nl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betominice Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 Hoi Richard Die vraag komt goed er zijn genoeg knutselaars hier op het forum die je het antwoord kunnen geven. Verders alles goed je moet wat in crisis tijd he . Ik zal het niet tegen me vrouw zeggen dat je audio ook heb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 nee er zit niet een extra aansluiting op de radio (helaas) maar die kan je wel heel simpel op de bestaande speaker draden aansluiten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cardetails.nl Posted October 29, 2012 Author Share Posted October 29, 2012 Geen crisis voor mij (gelukkig). Gaat nog steeds heel erg goed (ook niet tegen je vrouw zeggen, want anders wilt ze weer korting ) Maar zoals sommige weten ben ik niet alleen gek op auto's poetsen maar eigenlijk alles op auto's. Ikzelf heb een heel leuk geluidsetje erin zitten (4x combo + 2x ovaal + 1x sub + 1x condensator + 1x 5trapsversterker + high/low converter + speciale hoedenplank) en ook xenon en led. Ik heb nu de kans om wat leuke setjes te krijgen en dit tegen normale/reeele prijzen te verkopen en niet tegen die woekerprijzen die vaak gedaan worden. Ik dacht (aangezien de goed ervaringen van afgelopen zomer) direct aan jullie. Jammer dat er geen RCA/tulipstekker aansluitingen op de KIA zitten. Maar zit er wel voor/achter op of alleen maar een uitgang. Wellicht leuk dat als ik een set aanbied er een gratis high/low converter bij zit (zo even maar een gedachte). Maar gelijk weer een vraag. Hebben jullie er wel interesse in??? Zo ja, waar dan precies in. Complete sets, underseatsubs, alleen sub, alleen amp en gaat zo maar door. Ik hoor graag weer van jullie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted October 31, 2012 Share Posted October 31, 2012 Maar zit er wel voor/achter op of alleen maar een uitgang. Wat bedoel je hiermee? De radio heeft 4 kanalen en "dus" een Fader om te regelen tussen voor en achter. Of heb jij het over iets heel anders? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cardetails.nl Posted October 31, 2012 Author Share Posted October 31, 2012 Nee, dat bedoelde ik. Je gaf precies het antwoord wat ik wilde weten THNX Maar dan blijft mijn interessevraag nog wel onbeantwoord. Hebben jullie er wel interesse in??? Zo ja, waar dan precies in. Complete sets, underseatsubs, alleen sub, alleen amp en gaat zo maar door. Ik hoor graag weer van jullie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
o2666399 Posted October 31, 2012 Share Posted October 31, 2012 Ik zou op zich wel een sub kunnen waarderen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cardetails.nl Posted November 1, 2012 Author Share Posted November 1, 2012 Ik zou op zich wel een sub kunnen waarderen En aan welk soort sub zit je te denken, 10"of 12"bepaald merk vermogen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts