Jump to content

Interessevraag

Cardetails.nl

Recommended Posts

Geen crisis voor mij (gelukkig). Gaat nog steeds heel erg goed (ook niet tegen je vrouw zeggen, want anders wilt ze weer korting ;) ) Maar zoals sommige weten ben ik niet alleen gek op auto's poetsen maar eigenlijk alles op auto's.

Ikzelf heb een heel leuk geluidsetje erin zitten (4x combo + 2x ovaal + 1x sub + 1x condensator + 1x 5trapsversterker + high/low converter + speciale hoedenplank) en ook xenon en led.

Ik heb nu de kans om wat leuke setjes te krijgen en dit tegen normale/reeele prijzen te verkopen en niet tegen die woekerprijzen die vaak gedaan worden. Ik dacht (aangezien de goed ervaringen van afgelopen zomer) direct aan jullie.

Jammer dat er geen RCA/tulipstekker aansluitingen op de KIA zitten. Maar zit er wel voor/achter op of alleen maar een uitgang. Wellicht leuk dat als ik een set aanbied er een gratis high/low converter bij zit (zo even maar een gedachte).

Maar gelijk weer een vraag. Hebben jullie er wel interesse in??? Zo ja, waar dan precies in. Complete sets, underseatsubs, alleen sub, alleen amp en gaat zo maar door. Ik hoor graag weer van jullie.

Nee, dat bedoelde ik. Je gaf precies het antwoord wat ik wilde weten THNX

Maar dan blijft mijn interessevraag nog wel onbeantwoord. Hebben jullie er wel interesse in??? Zo ja, waar dan precies in. Complete sets, underseatsubs, alleen sub, alleen amp en gaat zo maar door. Ik hoor graag weer van jullie.