Jump to content

Ramen automatisch wissen

Marsjel

Recommended Posts

Hoi, ik heb een vraag. Hoe zit het met de ramen bij jullie, als ik ze omlaag doe dan worden ze niet automatisch "gezeemd" aan buitenkant wat bij de achterste ramen wel gebeurd. Bij mijn vorige auto ging dit wel automatisch.

Is het bij Kia überhaupt niet de bedoeling of zitten de rubbers er niet strak genoeg tegen? kent Kia niet iets van clean window blabla? Als ik er licht tegenaan druk van binnen trekt hij ze trouwens wel droog..

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en of mijn verhaal duidelijk is.

Ja, dit heb ik ook. soms een klein beetje irritant maar dan druk ik er gewoon lichtjes tegen aan.

Maar let wel op dat je dit alleen doet als die naar beneden gaat. als je het doet terwijl die omhoog gaat dan heb je kans dat die niet goed in de rubbers valt

CWA..

Clean Window Assist.

Is een extra pakketje :wink:

Even zonder dollen, dat het niet werkt kon wel eens de bedoeling zijn.

Ik heb op veel auto's mooie krassensporen in de zijruiten gezien van zand en andere onzin.

Zeker waar , bijvoorbeeld de atra-h daar zit nog een soort zachte bijna stoffen rand om het zo maar te noemen aaan de binnenzeide van het rubber. Waar op langer termijn lekker zand,mos en andere troep tussen gaat zitten. Met dikke krassen als gevolg! Ben blij dat me kia dit niet heeft! Als ik ergens een schurft hekel aan heb zijn t bekraste ramen!

Zeker waar , bijvoorbeeld de atra-h daar zit nog een soort zachte bijna stoffen rand om het zo maar te noemen aaan de binnenzeide van het rubber. Waar op langer termijn lekker zand,mos en andere troep tussen gaat zitten. Met dikke krassen als gevolg! Ben blij dat me kia dit niet heeft! Als ik ergens een schurft hekel aan heb zijn t bekraste ramen!

Dat vindt ik juist fijn... :wink:

• Like 1