Marsjel Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 Hoi, ik heb een vraag. Hoe zit het met de ramen bij jullie, als ik ze omlaag doe dan worden ze niet automatisch "gezeemd" aan buitenkant wat bij de achterste ramen wel gebeurd. Bij mijn vorige auto ging dit wel automatisch. Is het bij Kia überhaupt niet de bedoeling of zitten de rubbers er niet strak genoeg tegen? kent Kia niet iets van clean window blabla? Als ik er licht tegenaan druk van binnen trekt hij ze trouwens wel droog.. Ben benieuwd naar jullie ervaringen en of mijn verhaal duidelijk is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bardje-x Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 Ja, dit heb ik ook. soms een klein beetje irritant maar dan druk ik er gewoon lichtjes tegen aan. Maar let wel op dat je dit alleen doet als die naar beneden gaat. als je het doet terwijl die omhoog gaat dan heb je kans dat die niet goed in de rubbers valt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 dit is helaas vrij normaal al mijn kia,s hadden hier last van dus ik heb me zelf maar aangeleerd om eerst maar even een rondje met de raam om de auto te doen voor ik ga rijden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 huh ik snap het niet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 CWA.. Clean Window Assist. Is een extra pakketje Even zonder dollen, dat het niet werkt kon wel eens de bedoeling zijn. Ik heb op veel auto's mooie krassensporen in de zijruiten gezien van zand en andere onzin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rightone Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 ik tegenwoordig als het vochtig is of regent met de wisser langs de ramen om de druppels eraf te halen ben niet anders gewend.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RB- Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 CWA.. Clean Window Assist. Is een extra pakketje Even zonder dollen, dat het niet werkt kon wel eens de bedoeling zijn. Ik heb op veel auto's mooie krassensporen in de zijruiten gezien van zand en andere onzin. Zeker waar , bijvoorbeeld de atra-h daar zit nog een soort zachte bijna stoffen rand om het zo maar te noemen aaan de binnenzeide van het rubber. Waar op langer termijn lekker zand,mos en andere troep tussen gaat zitten. Met dikke krassen als gevolg! Ben blij dat me kia dit niet heeft! Als ik ergens een schurft hekel aan heb zijn t bekraste ramen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarkesteijn Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 Zeker waar , bijvoorbeeld de atra-h daar zit nog een soort zachte bijna stoffen rand om het zo maar te noemen aaan de binnenzeide van het rubber. Waar op langer termijn lekker zand,mos en andere troep tussen gaat zitten. Met dikke krassen als gevolg! Ben blij dat me kia dit niet heeft! Als ik ergens een schurft hekel aan heb zijn t bekraste ramen! Dat vindt ik juist fijn... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts