mondiaal Geplaatst 31 Oktober, 2012 Geplaatst 31 Oktober, 2012 Mijn linker dimlicht is kapot (Kia Pro Cee'd 2008) maar dat valt niet zelf te vervangen of heb ik het mis? Ik kan er met mijn hand niet bij in ieder geval. Quote
bob Geplaatst 31 Oktober, 2012 Geplaatst 31 Oktober, 2012 aan de bestuurderskant kan je de accu losmaken kan je er wat beter bij aan de bijrijderskant moet je het koelvloeistofreservoir losmaken beide kanten is het stads en dimlicht zelf te vervangen Quote
mondiaal Geplaatst 1 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 November, 2012 Bedankt. Dus die ene schroef voor de accu is voldoende en moet ik dan de kabels losmaken? Quote
OutOfFocus Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Bedankt. Dus die ene schroef voor de accu is voldoende en moet ik dan de kabels losmaken? Je kunt beter even de handleiding bekijken. Daarin staat dat je de hele lampunit uit de carrosserie kunt halen door drie moeren los te draaien. Wel eerst de stekkers op de lampen loshalen. Quote
bob Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Bedankt. Dus die ene schroef voor de accu is voldoende en moet ik dan de kabels losmaken? ja die ene bout is genoeg de kabels moeten niet los als de bout los is kun je de accu wat opschuiven en kun je er wat beter bij Quote
bob Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 http://www.kia-board.de/forum/fahrzeuge/cee-d/cee-d-2006-2012/cee-d-elektrik-inkl-radio/12338-lampenwechsel-beim-ceed/index12.html hier een link hoe je de koplamp moet demonteren maar gewoon de lamp vervangen zonder de koplamp te demonteren is denk ik makkelijker Quote
Alex VB Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Probeer jij maar eens met je handen bij de cee'd een koplamp te vervangen. Aan de bestuurderskant heb je een accu in de weg en bij de bijrijderskant de vulpijp van de ruitensproeiervloeistof en een relaiskast. Ik heb ook een lamp kapot en dat mag de meneer of mevrouw van KIA Assistance België komen vervangen. Die assistance heb ik niet voor niets. Quote
bigwade Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Die assistance heb ik niet voor niets. Doen die in België lampjes dan ? Ik dacht dat dat eigen verantwoordelijkheid was. Vroegah, liet ik elke 50K km alle lampen vervangen. (reed ik ook veel meer) Quote
mondiaal Geplaatst 1 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 November, 2012 Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga morgenmiddag proberen het lampje te vervangen. Ik heb er nog geen tijd voor gehad.( ik heb gelukkig ook nog de mistlampen) Quote
bob Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 in mijn pro ceed beide kanten zelf dimlicht stadslicht en grootlicht vervangen en ik heb niet echt kleine handen Quote
Alex VB Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 Doen die in België lampjes dan ? Ik dacht dat dat eigen verantwoordelijkheid was. Vroegah, liet ik elke 50K km alle lampen vervangen. (reed ik ook veel meer) Yep... Zelfs je banden wisselen... Quote
mondiaal Geplaatst 11 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 November, 2012 Alleen de schroef losmaken is niet voldoende de hele accu moet er even uit. Ik krijg toch geen schok als ik die kabels los schroef die op de accu zitten? 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.