Administrators Jheroen Posted November 1, 2012 Administrators Posted November 1, 2012 Hallo PETER KIA, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. PETER KIA is lid geworden op 1 november 2012 - 19:20. Bekijk PETER KIA's Profiel Quote
blackviper Posted November 1, 2012 Posted November 1, 2012 Ga je nou mensen zelf voorstellen omdat ze het na laten? Quote
bigwade Posted November 1, 2012 Posted November 1, 2012 Ik vermoed een automatische instelling bij 1e bericht. Dat mag er van mij direct uit want de mensen dienen zichzelf voor te stellen. Quote
blackviper Posted November 1, 2012 Posted November 1, 2012 dat denk ik niet want die persoon heeft nog 0 posts. wellicht bij het aanmaken van het account.. Maar idd onzin is het wel.. Quote
Alex VB Posted November 1, 2012 Posted November 1, 2012 Nope geen onzin. Nieuwe mensen krijgen een bericht dat ze zich eerst dienen voor te stellen voordat ze kunnen posten. Wel zo fijn en beleefd. Zeker als men kijkt naar het meeuweffect bij het gesloten VSM Topic. Quote
Recommended Posts