Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

weer een creative zaterdag van de PimpMasters

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

geen zaterdag maar wel heel erg creatief 

onze eigen opstart scherm van de navigatie entje die erg goed bij de auto past

ik zeg broer jij bent goed bezig geweest op deze regen achtige dag  :wink:  :wink:

10608694_366490010174533_267518853549845

10515172_366490006841200_162063251305208

• Like 4
Geplaatst

Met name die laatste, daar zullen de vand.mmetjes erg blij mee zijn gezien de historie.

Ja, ik ben heel blij met de trekhaak maar zeker ook met de camera!

En wat je zegt, gezien mijn ervaring is met name de achter camera erg belangrijk.

Maar goed, hoop dat ik de ervaring zoals destijds nooit meer hoef mee te maken.

Kijk nog steeds met een onprettig gevoel in mijn achteruitkijkspiegel als er weer  een hard rijdende met een vaart op je af komt en op het laatste moment pas gaat remmen.

En het werk wat de Pimpmasters hebben gedaan is natuurlijk subliem.

Groet,

vand.M

Geplaatst

post-4147-0-76082700-1408631078_thumb.jpgpost-4147-0-56931400-1408631101_thumb.jpg

Ik ben dus heel blij met trekhaak maar toch heb ik een vraag hierover!

Er zijn ongetwijfeld forumleden die ook een Urbeni verticaal afneembare trekhaak onder hun Sportage 3 hebben.

Op Trekhaakplaza staan foto`s van deze trekhaak.

Nadat xtra40  deze trekhaak bij mij perfect heeft gemonteerd zie ik dat het afneembare deel erg haaks is en ver uit de bumper steekt.

Het model op de website is meer gebogen.

Ik zet er een foto bij van mijn trekhaak.

Zijn er mensen die zo`n zelfde trekhaak onder hun Sportage hebben die een foto willen plaatsen.

Dan kan ik zien of er idd. verschil is.

Natuurlijk kan ik de trekhaak er af halen dan stoort het mij niet meer,maar ik wil die nu juist laten zitten ivm. evt. parkeerschade.

Trekhaakplaza schreef mij :

“De trekhaak die u heeft ontvangen is exact dezelfde referentie als alle andere kopers van de Kia Sportage trekhaak van Urbeni in Europa.

Wij mailen dit voor de zekerheid naar de fabrikant en wachten hun reactie af.”

Omdat ik aangaf een verschil te zien tussen mijn model trekhaak en die op hun website schreven ze:

“De foto is een uniforme foto voor een verticaal afneembare trekhaak en heeft niets met uw geleverde trekhaak te maken.”

Dus wil iemand een foto plaatsen?

Graag!

Vast bedankt.

Groet,

Vand.M

Geplaatst

Zo, is weer super gelukt in Edam!

Cruise control werkt perfect!

Voorheen waren de knopjes in het stuur trouwens niet verlicht, nu wel!

Dik 500 km voor een retourtje Landgraaf - Edam, maar daarvoor mag de dealer zijn cruise-control met verlichting houden voor +650 euro!

We zijn er blij mee!

Theo

• Like 4
Geplaatst

attachicon.gifMijn trekhaak.jpgattachicon.gifUrbeni. op website.jpg

Er zijn ongetwijfeld forumleden die ook een Urbeni verticaal afneembare trekhaak onder hun Sportage 3 hebben.

Nadat xtra40  deze trekhaak bij mij perfect heeft gemonteerd zie ik dat het afneembare deel erg haaks is en ver uit de bumper steekt.

Zijn er mensen die zo`n zelfde trekhaak onder hun Sportage hebben die een foto willen plaatsen.

Natuurlijk kan ik de trekhaak er af halen dan stoort het mij niet meer,maar ik wil die nu juist laten zitten ivm. evt. parkeerschade.

“De trekhaak die u heeft ontvangen is exact dezelfde referentie als alle andere kopers van de Kia Sportage trekhaak van Urbeni in Europa.

Omdat ik aangaf een verschil te zien tussen mijn model trekhaak en die op hun website schreven ze:

“De foto is een uniforme foto voor een verticaal afneembare trekhaak en heeft niets met uw geleverde trekhaak te maken.”

Graag!

Vast bedankt.

Groet,

Vand.M

@ Vand.M

Ik heb precies dezelfde trekhaak en die steekt ook zo ver uit mij stoort het niet. Maar ik weet ook niet waarom ik een afneembare trekhaak heb genomen want hij is er bij mij nog nooit af geweest Maar het plaatje moet je niet te letterlijk nemen want elke auto is anders dus dit is een plaatje hoe hij er ongeveer uitziet je zal zien dat als je een ander merk aanklikt dat je hetzelfde plaatje te zien krijgt 

gr patrick

Geplaatst

Dik 500 km voor een retourtje Landgraaf - Edam, maar daarvoor mag de dealer zijn cruise-control met verlichting houden voor +650 euro!

We zijn er blij mee!

Theo

ben blij dat het toch nog is goed gekomen en dat jullie er zo blij mee zijn 

Geplaatst

Met welk programma heb je dat plaatje voor het splash screen van de Navigatie opgeslagen? Als ik Photoshop gebruik en opsla als .bmp krijg ik een foutmelding en wil de navigatie niet meer opstarten. Heb al 256 kleuren, 8 bits geprobeerd, maar ook dan zonder succes.

Geplaatst

Het moet inderdaad een bmp bestandje zijn. Ik had de originele overschreven met een eigen variant, maar dan knalt dus mn navigatie eruit, omdat die bmp niet ondersteund zou zijn. Daarna de bmp op verschillende manieren vanuit Photoshop opgeslagen, maar tot op heden zonder resultaat. Vandaar mijn vraag, met welk programma hebben jullie dat plaatje gemaakt en opgeslagen?

Geplaatst

We zijn er blij mee!

Theo

Welke knopjes bedoel je precies?

Geplaatst

De knopjes op het stuur voor radio, telefoon en boordcomputer waren eerst niet verlicht.

Bij de set die er nu in zit, compleet nieuw met toevoeging van cruise control is wel alles verlicht! 

Theo

• 2 weken later...
Geplaatst

ja een best verhaal wimis opgehaald uit rotterdam met een geklapte koppakking dus meteen er af dat ding morgen laten checken en dan maar weer monteren en hopen dat het goed komt  :wink:  :wink:

Geplaatst

Had het een Kia, Hyundai of een Mercedes geweest dan wisten we (nagenoeg) zeker dat het goed zou komen.

Nu met een Ford.... tromgeroffel.... we wachten gespannen af wat het eindoordeel van Dr. Xtra40 zal zijn!  ;)

• Like 1
Geplaatst

attachicon.gifMijn trekhaak.jpgattachicon.gifUrbeni. op website.jpg

Graag!

Vast bedankt.

Groet,

Vand.M

Zojuist netjes antwoord gehad van Trekhaakplaza.

Met een tekening erbij met de maten zoals de trekhaak behoort te zijn.

Net gemeten en ze kloppen, dus zat ik er naast.

Het moet dezelfde zijn als altijd al geleverd door hun.

Leek  een verschil te zien, maar niet dus.

Bij deze alles recht gezet.

Groet,

Vand.M

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...