xtra40 Geplaatst 12 September, 2014 Geplaatst 12 September, 2014 Zojuist netjes antwoord gehad van Trekhaakplaza. Met een tekening erbij met de maten zoals de trekhaak behoort te zijn. Net gemeten en ze kloppen, dus zat ik er naast. Het moet dezelfde zijn als altijd al geleverd door hun. Leek een verschil te zien, maar niet dus. Bij deze alles recht gezet. Groet, Vand.M dus dat is tenminste goed gekomen Quote
Sander GT Geplaatst 12 September, 2014 Geplaatst 12 September, 2014 Hoe is het eigenlijk afgelopen met de Ford? Is die weer de weg op? Quote
xtra40 Geplaatst 12 September, 2014 Geplaatst 12 September, 2014 nee hoor die staat er nog steeds zonder cillinder kop die gaat er denk ik morgen middag weer op 1 Quote
schippertje91 Geplaatst 14 September, 2014 Geplaatst 14 September, 2014 Heb met plezier van begin tot nu gelezen !! Krijg denk ik een grote wenslijst door dit topic !! Die Ford doet me een beetje aan mijn Rio denken die een zuigervreter heeft Dus zal nog even moeten wachten tot het opgelost is ... Quote
blackie Geplaatst 14 September, 2014 Geplaatst 14 September, 2014 nou ik denk groot verschil hoor die Ford kan gemaakt worden maar dat blok van jou denk ik niet bij een vastloper zijn er meerdere dingen stuk alles krijgt een opdonder Quote
vand.m Geplaatst 15 September, 2014 Geplaatst 15 September, 2014 dus dat is tenminste goed gekomen Ja, en ik wilde hun inzet en keurige reactie terug niet onopgemerkt laten. Groet, Vand.M 1 Quote
cees Geplaatst 15 September, 2014 Geplaatst 15 September, 2014 Een pimp maandag sorry Eelco en Theo plasti dip 3 Quote
bigwade Geplaatst 15 September, 2014 Geplaatst 15 September, 2014 Heb met plezier van begin tot nu gelezen !! Krijg denk ik een grote wenslijst door dit topic !! Die Ford doet me een beetje aan mijn Rio denken die een zuigervreter heeft Dus zal nog even moeten wachten tot het opgelost is ... cilinder.jpgBlok1.jpg Edam is per schip bereikbaar Helpt dat ? Geen idee w.b zeebenen van de Pimpmasters 1 Quote
Gast Stief Geplaatst 20 Oktober, 2014 Geplaatst 20 Oktober, 2014 Heren, wat is het rustig in deze topic. Ik mis de plaatjes en verslagen.... en dus inspiratie voor eventuele zelf uit te voeren mods Quote
xtra40 Geplaatst 21 Oktober, 2014 Geplaatst 21 Oktober, 2014 Een pimp maandag sorry Eelco en Theo plasti dip bij deze ben je gewoon uit de erfenis geschrapt Pfffffffffffffff Plasti dip Quote
xtra40 Geplaatst 21 Oktober, 2014 Geplaatst 21 Oktober, 2014 Heren, wat is het rustig in deze topic. Ik mis de plaatjes en verslagen.... en dus inspiratie voor eventuele zelf uit te voeren mods bij deze dan even een klein verslagje waarom er zo weinig neer te zien is zeg maar ben druk geweest met verbouwen van o.a de keuken eerst een nieuwe tegel vloer vervolgens oude keuken er uit nieuwe keuken kastjes en wat nieuwe wand tegels nog wat nieuwe apparatuur er in en dan nog een beetje afwerken en testen uiteraard en dan omdat moeders het zo leuk en gezellig vind een leuke haard op de schoorsteen mantel gemaakt 9 Quote
Wimis on Geplaatst 21 Oktober, 2014 Geplaatst 21 Oktober, 2014 wat is die koelkast dik zeg! Mooie keuken hoor Quote
xtra40 Geplaatst 21 Oktober, 2014 Geplaatst 21 Oktober, 2014 tja die koelkast dat heeft nog even wat voeten in de aarde gehad klein meet foutje van de keuken leverancier die paste niet meer heb een 5 centimeter uit de muur moeten halen om deze passend te krijgen Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 21 Oktober, 2014 Geplaatst 21 Oktober, 2014 Waren toch best creatieve zaterdagen 1 Quote
xtra40 Geplaatst 21 Oktober, 2014 Geplaatst 21 Oktober, 2014 Waren toch best creatieve zaterdagen heel erg creatief dat heb je goed want alles zit op zijn plekkie 2 Quote
Gast Stief Geplaatst 21 Oktober, 2014 Geplaatst 21 Oktober, 2014 Goed om te zien dat er thuis ook gepimpt wordt. Ik mis alleen een beetje blauw Quote
PatrickPR Geplaatst 22 Oktober, 2014 Geplaatst 22 Oktober, 2014 bij deze dan even een klein verslagje waarom er zo weinig neer te zien is zeg maar ben druk geweest met verbouwen van o.a de keuken nieuwe keuken kastjes en wat nieuwe wand tegels Wat zijn dat mooie keukenkastjes en aanrechtblad zeg!!!!! Wow. Mag ik vragen waar je die hebt gevonden? (mag ook via PB ) 1 Quote
xtra40 Geplaatst 22 Oktober, 2014 Geplaatst 22 Oktober, 2014 Is niet nodig de keuken kastjes en aanrecht blad heb ik bij de keuken kampioen gekocht de aperatuur heb ik overal en nergens gekocht op het internet waar het maar net het goedkoopste was Quote
Geronimo81 Geplaatst 22 Oktober, 2014 Geplaatst 22 Oktober, 2014 mooie keuken, alleen aanrechtblad had uiteraard van natuursteen moeten zijn mag natuurlijk geen reclame maken, maar als je nog een mooi blad zoekt, kijk even op www.vanderwelnatuursteen.nl [/reclame modus uit] maar mooie keuken hoor, ziet er sjiek uit! coole kraan ook, ben je van plan veel te gaan afwassen? 1 Quote
xtra40 Geplaatst 22 Oktober, 2014 Geplaatst 22 Oktober, 2014 Die kraan vond ik zo mooi en de prijs ook dus die kon ik niet laten liggen voor die 45 euro en een natuur blad had ik ook wel gewild maar het geld is op dus dan maar een gewoon blad die kon ik nog mooi voor de zelfde prijs er bij regelen Ook omdat ik bezig ben met dit huis te kopen Quote
Sjonster Geplaatst 22 Oktober, 2014 Geplaatst 22 Oktober, 2014 Niet alleen de kia's kan die pimpen, de keuken en zo is ook van een heel hoog niveau... Mooi gedaan man! 1 Quote
betominice Geplaatst 22 Oktober, 2014 Geplaatst 22 Oktober, 2014 Ziet er goed uit Eelco. Gaat helemaal goed komen 1 Quote
bigmac Geplaatst 23 Oktober, 2014 Geplaatst 23 Oktober, 2014 Sommige mensen zijn zo handig, die kunnen alles zelf! Goed bezig Xtra40! 1 Quote
vengafan Geplaatst 24 Oktober, 2014 Geplaatst 24 Oktober, 2014 Kan mevrouw pimpmaster nu de catering vanuit een luxe keuken doen, of worden de autos gepimpt vanuit de drive in keuken Alle gekheid op een stokje.......................ziet er toppie uit Quote
Gerben H Geplaatst 24 Oktober, 2014 Geplaatst 24 Oktober, 2014 Iemand ervaring met de rearwing spoiler voor de Rio UB? http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=160827179711&alt=web De verkoper is Kmotors... Let me know want zal natuurlijk niet verkeerd staan! Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.