BarneyRubble Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Hallo, ik wil graag het foto lijstje in mijn Rio 1.2 superpack geheel verwijderen. Kan dit? Zijn er voor de opening die dan evt ontstaat nog accessoires voor of houd je dan een soort bakje over alleen. ( ik weet inmiddels wel dat je een navigatiehouder met zuignap ofzoiets op het bestaande lijstje kan plakken/bevestigen. Gr, Eric Quote
xtra40 Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 ja hoor dit kan ik heb zelf ook een bakje besteld bij de dealer kost iets van 15 euro zit met 4 schroefjes aan het front vast Quote
BarneyRubble Geplaatst 4 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 4 November, 2012 ja hoor dit kan ik heb zelf ook een bakje besteld bij de dealer kost iets van 15 euro zit met 4 schroefjes aan het front vast Hoe verwijder je het in zijn geheel en wat zie je daarna in je dashbord een leeg gat of zoiets ? Heb je een voorbeeld van het Bakje. Gr. Eric Quote
beauriche Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Ik heb dezelfde vraag andersom! Is het mogelijk om het bakje te vervangen voor het fotolijstje? Iemand dat al gedaan? Ik heb een plus pack... En misschien iemand die zijn fototijstje heeft verwijderd en er iemand blij mee wil maken? Gr. Boris Quote
Presiozo Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 je hebt gewoon een bakje waar je een zonnebril ik kan doen bijv. Ik zou bij de dealer ( je auto komt eraan toch ? ) ff vragen of ze het erin kunnen zetten voor 15 euro. als ze montagekosten rekenen dan gewoon zelf doen. Quote
xtra40 Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 lees dit even door dan weet je hoe je je radio er uit moet halen dat bakje zit simpel met 4 schroefjes vast http://www.kiaclub.nl/topic/10735-zo-moet-je-de-radio-demonteren/ Quote
BarneyRubble Geplaatst 4 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 4 November, 2012 je hebt gewoon een bakje waar je een zonnebril ik kan doen bijv. Ik zou bij de dealer ( je auto komt eraan toch ? ) ff vragen of ze het erin kunnen zetten voor 15 euro. als ze montagekosten rekenen dan gewoon zelf doen. Ik heb inmiddels de auto nu bijna een week dus kan alles hier zelf doen. Maar even voor de duidelijkheid, Ik haal dus het lijstje eraf met 4 schroeven? Wat zie je en wat kan je met de opening die dan verschijnt ? Kan je dus inplaats nu dus een soort bakje plaatsen waar een zonnebril bv goed in past en zet je deze met de zelfde 4 schroefjes weer vast ? Sorry maar bovenstaande is me nog net niet duidelijk genoeg. En als ik echt besluit om geen fotolijstje meer te plaatsen dan wil ik hier zeker Beauriche een plezier mee doen, trouwens misschien heb jij juist wel nu het bakje wat je er nu in hebt die ik dan nodig heb en kunnen we simpel ruilen! Laat dit maar aan me weten. Gr, Eric Quote
xtra40 Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 nee ik heb nu een lijstje maar ik wil graag het bakje die heb ik nu dus besteld je kunt het zien wij met een superpack hebben een foto lijstje maar het comfort pack die hebben op die plek een bakje dat bakje heb ik nu dus besteld en ga ik binnen kort plaatsen komt er dan zo uit te zien van binnen Quote
BarneyRubble Geplaatst 4 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 4 November, 2012 nee ik heb nu een lijstje maar ik wil graag het bakje die heb ik nu dus besteld je kunt het zien wij met een superpack hebben een foto lijstje maar het comfort pack die hebben op die plek een bakje dat bakje heb ik nu dus besteld en ga ik binnen kort plaatsen komt er dan zo uit te zien van binnen Oke alles nu erg duidelijk, bedankt voor je moeite en foto. Nog 1 ding, onder welk nummer is het bakje bij de dealer of elders te bestellen? Gr. Eric Quote
xtra40 Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 op het zakje wat ik heb waar at bakje in zit staat 84742 1W000 Quote
beauriche Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Eric, ik heb je een pm gestuurd! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.