Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Levertijden Sportage

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

gefeliciteerd met jullie Sportage, het is echt een hele fijne en veilige auto wij hebben er nu al bijna 2500 km opzitten en het is steeds weer een feest om er in te rijden. Het is zeker nu (hier in Limburg ligt sneeuw) een hele veilige auto, hij blijft op de weg met remmen en hij komt goed weg als je stil staat bij een stoplicht (4WD). Alleen maar pluspunten er zit zelfs een allarm standaard op, hij rijdt lekker, je kan er heel veel spullen in vervoeren, hij heeft uitstraling want bijna iedereen kijkt je na!!!!!!

Wij hebben samen toch een goeie keuze gemaakt en het is het wachten meer dan waard.

groetjes Jeerke

• Reacties 132
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hij komt !!!, ik bedoel : ik kan de Sportage as zaterdag ophalen bij de dealer. ben reuze benieuwd. Heeft bijna ??n jaar geduurt, op ??n week na, toen ik een proef rit had gemaakt, en tevens mijn keuze was bepaalt.

Grzt Ren

Geplaatst

:D:D:D:D:D:D

Joepie , Hij is binnen. Zaterdag in de middag op gehaald.

Hij rijdt super !! Je zit lekker hoog. Nu snel een paar kilometers maken..

Zal zo gauw als het kan een paar foto's plaatsen ..

Radio en navigatie houder (Brodit) tbv de pda ook al ingebouwd. Het dashboard is gemaakt van kwetsbaar kunststof, dus dat heeft wel ff geduurd, maar zit nu wel naar mijn zin.

Grtz Ren

• 2 weken later...
Geplaatst

Zo...eindelijk is hij afgeleverd.

Afgelopen zaterdag heb ik hem afgehaald.

Bij mijn dagboek meer informatie en foto's.

Ook heb ik in het Album wat foto's gezet.

Het aantal wachters is volgens mij nu aardig gedaald als ik zo hierboven allemaal lees.

:D

Frans

Geplaatst

Ja, sinds vrijdag trotse bezitter van een echte sportage. Tien maanden gewacht en daar is hij dan. Hij rijd super verbruik 1 op 10, voldoende. Ik heb tot nu toe twee minpunten gevonden. Het sleutel zit er echt maar dan ook echt goedkoop uit. Hoe halen ze in hun hoofd om zo een cheap sleutel bij de sportage te doen?? En tevens vind ik het stokje waarmee je je motorkap openhoud een beetje gammel, maar het als het goed is moet je die niet vaak tegenkomen :):) Ik zal zsm fotos plaatsen...

Geplaatst

:D We nebunnum! :D

Onze Sportage ziet er goed uit met z'n glimmertjes en lederen bekleding(foto's zullen nog volgen).

Het enige wat ik niet zo geslaagd vind is de koele benadering van de garagist en het verkopende/ontvangende personeel;de monteurs zijn daarentegen uitermate vriendelijk en hulpvaardig.

Je krijgt het gevoel een nummer te zijn die een krantje heeft gekocht(maar dan nog!) :x in plaats van een dure auto.

Het enige wat we gekregen hebben is 1 bakje koffie bij bestelling , en 1bakje toen we de auto gingen halen!Een bloemetje is blijkbaar te duur;doe ik toch wel wat anders bij klanten die een goede bestelling hebben geplaatst.

Krijg ik toch een beetje onplezierig gevoel bij :? .

Maar goed,eerst maar eens een stukje rijden,en de 17e naar de franse alpen voor een weekje.Es zien of er nog sneeuw ligt!

Geplaatst

Hallo Bert,

Om te beginnen van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe auto. Hopelijk heel veel veilige en plezierige kilometers ermee.

De wijze van handelen van garagehouders bij het afhalen van een nieuwe auto is heel verschillend. Zij realiseren zich vaak niet dat het voor de klant toch een emotioneel gebeuren is, omdat de klant ten eerste niet dagelijks een nieuwe auto komt afhalen en ten tweede omdat het toch altijd weer om een flink bedrag gaat wat voor de bolide moet worden neergeteld.

Het gaat de klant vaak niet eens om de waarde van een attentie of geschenk, maar juist om het gebaar en het gevoel dat je krijgt dat de verkopende partij blij is om je als klant te hebben en je succes wenst met de nieuwe bolide.

Een bloemetje voor de vrouwen en een flesje wijn voor de mannen, lijkt me o.b.v. de investering toch niet zo veel gevraagd.

Ik vind als een garagehouder zoiets niet spontaan doet, altijd een soort gemiste kans en blijft toch bij de aanschaf van een nieuwe auto (jaren later) in het achterhoofd meespelen van de klant.

Zo genoeg over de minder attente garagehouders!

Nu gewoon genieten en karren met die Sportage van je!

Nogmaals veel plezier ermee.

Barry

Geplaatst

HEHE,

We hebben hem, onze sportage. Na bijna 1 jaar wachten (op 2 weekjes na)

Zal binnenkort proberen wat foto's te plaatsen. Is in ieder geval het wachten wel waard. :P:P

En er was wel een bosje bloemen voor moeders de vrouw.

:wink:

Rijd als de spreekwoordelijke trein.

Greeting, Peter.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...