Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

.......durf te vragen!

Vraag 1: Heb jij de zoekfunctie van het forum al gebruikt?

Vraag 2: Of even Googlen Kiaclub+inklapbare spiegels?

Geplaatst

Niet laten zitten.....xtra40 heeft een heel mooi tooltje toegepast om de spiegels in te klappen, zonder erbij na te denken.

In het Rio gedeelte heeft hij dit beschreven. Toch even zoeken voor het beste resultaat.

Geplaatst

Ach, ook ik heb dat luxe probleem en ik vind het helemaal niet erg hoor.

Nu ben ik gewoon nog de baas over de spiegels....

Geplaatst

Nee, dit is niet echt een vraag die de KCG gaat inbrengen. Nut en noodzaak zullen wij dan afwegen.

Het betreft voor straks een nuttig en leuk accessoire.

Geplaatst

en ik dacht dat het nog al een simpel klusje was die met deze uitleg voor iedereen te doen is ????

en voor een heeeeeeeeel klein bedragje

http://www.kiaclub.n...e__hl__spiegels

Voor de Pimpmaster is dit wellicht een heel simpel klusje.

Ondanks de (geweldig uitgebreide) handleiding durf/wil ik er ook niet aan beginnen.

Het verwijderen van het deurpaneel zou wel goed gaan denk ik maar dan....... de bedrading.

Ik kan mij dus heel goed voorstellen dat er leden zijn, inclusief mijzelf, die liever wachten op

de oplossing die Kia zelf binnenkort biedt.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Vraag een Kia monteur of hij wil helpen.

Er zijn er genoeg die in de avond uurtjes wat bij klussen.

Geplaatst

Het accessoire via Kia NL is vanaf 4 december leverbaar. Dit onderdeel past ook op de Sportage III en de Picanto.

Geplaatst

heb je hier meer info over? bijvoorbeeld is dit te overrulen wanneer het winter is?

Hoi Borland, De schakelaar blijft gewoon werken. De spiegels klappen ook niet uit bij het openen van de auto maar pas wanneer het contact aan gaat.

Geplaatst

maar kun je in de winter het in- en uitklappen ook overrulen om de motortjes te sparen. Met de schakelaar klappen ze in en dat wil je nou net niet

Geplaatst

Echt heel gemakkelijk te doen. met een module kit.

drie schroeven los draaien.

met een kunststof spatel de binnen bekleding los maken, stekkers losmaken.

twee draadjes solderen , stekkers weer terug en de binnen bekleding weer terug zetten.

programmeren van de spiegels (met de sleutel 5 x snel contact maken) en klaar i s henk

zie ook (link)

http://www.kiaclub.n...ls/page__st__20

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...