Appeltje voor de dorst Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 Ik vergeet 9 van de 10 keer mijn buitenspiegels naar binnen te klappen. Zou toch eigenlijk automatisch moeten kunnen? Is dat niet met een instelling te regelen? durf te vragen! Quote
Smart Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 .......durf te vragen! Vraag 1: Heb jij de zoekfunctie van het forum al gebruikt? Vraag 2: Of even Googlen Kiaclub+inklapbare spiegels? Quote
Appeltje voor de dorst Geplaatst 5 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2012 de zoekfunctie levert bij KIA RIO niets op maar google wel Bedankt voor de hulp. ik laat het maar zo. Quote
Smart Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 Niet laten zitten.....xtra40 heeft een heel mooi tooltje toegepast om de spiegels in te klappen, zonder erbij na te denken. In het Rio gedeelte heeft hij dit beschreven. Toch even zoeken voor het beste resultaat. Quote
Appeltje voor de dorst Geplaatst 5 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2012 via google gevonden en mooi verhaal maar voor mij te ingewikkeld. maar dank. Ik moet me maar aanleren dat ze met het knopje naar binnen gaan. Quote
Smart Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 Ach, ook ik heb dat luxe probleem en ik vind het helemaal niet erg hoor. Nu ben ik gewoon nog de baas over de spiegels.... Quote
Remko .me Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 Kia komt binnenkort met dit als officiele accessoire, rond de 100 euro. Nog even geduld, volgens mij vanaf 2013 op de rol? Quote
Smart Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 Goed bezig die Remko....de KCG kan wel inpakken! Quote
Remko .me Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 haha nou nee dat kreeg ik te horen toen ik bij de dealer was dat Kia hiermee bezig is lol Of dit echt zo is, dat kunnen jullie best wel is navragen Quote
Smart Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 Nee, dit is niet echt een vraag die de KCG gaat inbrengen. Nut en noodzaak zullen wij dan afwegen. Het betreft voor straks een nuttig en leuk accessoire. Quote
xtra40 Geplaatst 6 November, 2012 Geplaatst 6 November, 2012 en ik dacht dat het nog al een simpel klusje was die met deze uitleg voor iedereen te doen is ???? en voor een heeeeeeeeel klein bedragje http://www.kiaclub.nl/topic/10261-spiegels-automatisch-laten-inklappen/page__hl__spiegels Quote
Specialmade Geplaatst 6 November, 2012 Geplaatst 6 November, 2012 en ik dacht dat het nog al een simpel klusje was die met deze uitleg voor iedereen te doen is ???? en voor een heeeeeeeeel klein bedragje http://www.kiaclub.n...e__hl__spiegels Voor de Pimpmaster is dit wellicht een heel simpel klusje. Ondanks de (geweldig uitgebreide) handleiding durf/wil ik er ook niet aan beginnen. Het verwijderen van het deurpaneel zou wel goed gaan denk ik maar dan....... de bedrading. Ik kan mij dus heel goed voorstellen dat er leden zijn, inclusief mijzelf, die liever wachten op de oplossing die Kia zelf binnenkort biedt. Grtz. Specialmade Quote
Snorrie Geplaatst 6 November, 2012 Geplaatst 6 November, 2012 Vraag een Kia monteur of hij wil helpen. Er zijn er genoeg die in de avond uurtjes wat bij klussen. Quote
xtra40 Geplaatst 7 November, 2012 Geplaatst 7 November, 2012 zo is dat ik ben dan wel geen kia monteur ;-) maar heb al heeeeeeel veeeeel mensen geholpen en blij gemaakt :winkiss: Quote
RioJim Geplaatst 7 November, 2012 Geplaatst 7 November, 2012 Zeker weten xtra40daar ben een van.. Het bevalt mij nog uitsteken 1 Quote
blackviper Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 idem hier ideaal dat inklappen 1 Quote
renep Geplaatst 12 November, 2012 Geplaatst 12 November, 2012 Het accessoire via Kia NL is vanaf 4 december leverbaar. Dit onderdeel past ook op de Sportage III en de Picanto. Quote
Borland Geplaatst 14 November, 2012 Geplaatst 14 November, 2012 heb je hier meer info over? bijvoorbeeld is dit te overrulen wanneer het winter is? Quote
renep Geplaatst 18 November, 2012 Geplaatst 18 November, 2012 heb je hier meer info over? bijvoorbeeld is dit te overrulen wanneer het winter is? Hoi Borland, De schakelaar blijft gewoon werken. De spiegels klappen ook niet uit bij het openen van de auto maar pas wanneer het contact aan gaat. Quote
handyman Geplaatst 18 November, 2012 Geplaatst 18 November, 2012 maar kun je in de winter het in- en uitklappen ook overrulen om de motortjes te sparen. Met de schakelaar klappen ze in en dat wil je nou net niet Quote
HendrikAnton Geplaatst 18 November, 2012 Geplaatst 18 November, 2012 Echt heel gemakkelijk te doen. met een module kit. drie schroeven los draaien. met een kunststof spatel de binnen bekleding los maken, stekkers losmaken. twee draadjes solderen , stekkers weer terug en de binnen bekleding weer terug zetten. programmeren van de spiegels (met de sleutel 5 x snel contact maken) en klaar i s henk zie ook (link) http://www.kiaclub.n...ls/page__st__20 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.