telly Geplaatst 15 November, 2012 Geplaatst 15 November, 2012 wie kan mij vertellen wanneer je auto geleverd word bij de dealer. ( betreft een ceed premium pack) Quote
The Wizard Geplaatst 15 November, 2012 Geplaatst 15 November, 2012 Misschien de dealer even vragen? Die kan het zo uitzoeken. Quote
@Mike Geplaatst 16 November, 2012 Geplaatst 16 November, 2012 Dat kan alleen de dealer vertellen. Die weet in welke week hij bij de dealer geleverd wordt zodra die de auto besteld en dan een weekje voor het kenteken. Quote
telly Geplaatst 16 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 16 November, 2012 die zeggen dat ze het niet weten ongeveer de derde week van januari maar kan ook eerder of later. dan weet ik nog steeds niets. Quote
@Mike Geplaatst 16 November, 2012 Geplaatst 16 November, 2012 Dan zal je het daarmee moeten doen. Gewoon af en toe informeren. Succes met je nieuwe auto alvast. Quote
telly Geplaatst 16 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 16 November, 2012 dank je wel. heb er veel zin in Quote
Petri Geplaatst 20 November, 2012 Geplaatst 20 November, 2012 Helaas jammer dat ze je dat niet precies kunnen vertellen en dat je zolang moet wachten. Maar ikzelf moet tot midden februari wachten dus krijg je hem nog snel. groetjes Petri Quote
telly Geplaatst 25 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 November, 2012 kan iemand mij zeggen wat de leveringstijd is Quote
@Mike Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 Dat weet je toch!!!! je schrijft zelf 3e week januari. Quote
telly Geplaatst 26 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 November, 2012 ja maar dat is een richtlijn kan net zo goed veel later zijn maar de dealer kan niet zeggen welke datum want ze kunnen niet in het systeem maar dat vind ik raar Quote
mika kjelld Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 kan iemand mij zeggen wat de leveringstijd is daar valt geen peil op te trekken bij ons was het eerst 4 maanden en werd ruim een half jaar gr patrick Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 Kia nl kon mij de productie datum geven. Dat is overigens wel een richtdatum. Kan een aantal dagen afwijken. Dan staat die ook zo bij de dealer. Quote
KCG Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 Wij moeten de te verwachtte levertijden weer eens op de agenda van de KCG zetten. Ons is door KMNL toegezegd dat er een dealersysteem komt waarmee men vrij nauwkeurig kan zien wanneer een auto geleverd gaat worden. In de huidige tijd moet dat geen probleem meer zijn. Juist door die packs op de Kia's is de differentiatie in de modellen drastisch teruggebracht, waardoor de levertijd veel nauwkeuriger is vast te stellen. Waarom dat nog steeds niet kan is voor ons een groot raadsel. Toch maar weer eens inbrengen! Helaas zal dat niet opgaan voor de thans te leveren auto's....sorry! Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 Goed plan, helemaal met je eens... Quote
Petri Geplaatst 23 Januari, 2013 Geplaatst 23 Januari, 2013 hallo heb gehoord dat je 6 feb je nieuwe ceed krijgt heel veel plezier ermee en laat maar een paar fotos zien. eindelijk is het wachten bijna voorbij groetjes Quote
Peterrrrr Geplaatst 28 Januari, 2013 Geplaatst 28 Januari, 2013 Volgens mij krijgt Meneer Telly 2 februari zijn Cee'd ? Of zit ik er naast... Quote
@Mike Geplaatst 28 Januari, 2013 Geplaatst 28 Januari, 2013 Peter zal het wel weten die werkt bij de Kia in Breda. Quote
telly Geplaatst 28 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 28 Januari, 2013 hee peter. inderdaad krijg aanstaande zaterdag eindelijk mijn kia ceed. verheug me er heel erg op. Quote
Myrom Geplaatst 28 Januari, 2013 Geplaatst 28 Januari, 2013 Heb de bestelbon voor mijn Sportage 1.7 CRDi ondertekend op 09/01.... Op de bon staat de leveringstijd van 3 maanden vermeld..... Is wel aangekocht in België ... Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
Peterrrrr Geplaatst 29 Januari, 2013 Geplaatst 29 Januari, 2013 Dit was een apart geval, auto stond continu in back order en opeens stond ie op de stoep ! Quote
Petri Geplaatst 29 Januari, 2013 Geplaatst 29 Januari, 2013 he Telly dat wordt een leuk weekend zul je wel veel gaan toeren zaterdag en zondag. ik hoop dat je net zoveel plezier gaat hebben, als ik heb in mijn nieuwe Kia. Alles werkt perfect. veel plezier met je Ceed Quote
telly Geplaatst 29 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 29 Januari, 2013 Ik ga heel veel toeren aankomend weekend Quote
Peterrrrr Geplaatst 2 Februari, 2013 Geplaatst 2 Februari, 2013 Probeer het automatisch inparkeren nog een paar keer, hopen dat het wat soepeler gaat dan vanochtend hahaha. Veel plezier ! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.