Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

datum levering auto

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat kan alleen de dealer vertellen.

Die weet in welke week hij bij de dealer geleverd wordt zodra die de auto besteld en dan een weekje voor het kenteken.

Geplaatst

die zeggen dat ze het niet weten ongeveer de derde week van januari maar kan ook eerder of later. dan weet ik nog steeds niets.

Geplaatst

Helaas jammer dat ze je dat niet precies kunnen vertellen en dat je zolang moet wachten.

Maar ikzelf moet tot midden februari wachten dus krijg je hem nog snel.

groetjes Petri

Geplaatst

ja maar dat is een richtlijn kan net zo goed veel later zijn maar de dealer kan niet zeggen welke datum want ze kunnen niet in het systeem maar dat vind ik raar

Geplaatst

kan iemand mij zeggen wat de leveringstijd is

daar valt geen peil op te trekken bij ons was het eerst 4 maanden en werd ruim een half jaar

gr patrick

Geplaatst

Wij moeten de te verwachtte levertijden weer eens op de agenda van de KCG zetten. Ons is door

KMNL toegezegd dat er een dealersysteem komt waarmee men vrij nauwkeurig kan zien wanneer

een auto geleverd gaat worden. In de huidige tijd moet dat geen probleem meer zijn.

Juist door die packs op de Kia's is de differentiatie in de modellen drastisch teruggebracht, waardoor

de levertijd veel nauwkeuriger is vast te stellen. Waarom dat nog steeds niet kan is voor ons een

groot raadsel.

Toch maar weer eens inbrengen! Helaas zal dat niet opgaan voor de thans te leveren auto's....sorry!

• 1 maand later...
Geplaatst

hallo heb gehoord dat je 6 feb je nieuwe ceed krijgt heel veel plezier ermee en laat maar een paar fotos zien. eindelijk is het wachten bijna voorbij groetjes

Geplaatst

hee peter. inderdaad krijg aanstaande zaterdag eindelijk mijn kia ceed.

verheug me er heel erg op.

Geplaatst

Heb de bestelbon voor mijn Sportage 1.7 CRDi ondertekend op 09/01.... Op de bon staat de leveringstijd van 3 maanden vermeld.....

Is wel aangekocht in België ...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

he Telly dat wordt een leuk weekend zul je wel veel gaan toeren zaterdag en zondag.

ik hoop dat je net zoveel plezier gaat hebben, als ik heb in mijn nieuwe Kia.

Alles werkt perfect. veel plezier met je Ceed

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...