Alex VB Posted May 1, 2008 Posted May 1, 2008 Hallo allemaal en iedereen, Vandaag hebben we hem eindelijk kunnen bestellen. Onze nieuwe gezinslid: een KIA cee'd SW 1.6 115 PK Sport uitvoering in de kleur Black Pearl. zolas jullie merken is het een Belg en we zijn bijzonder fier/trots daarop dat we hem eindelijk konden bestellen. En voor de Mensen die nog in Nederland wonen ff de prijs: ? 20.840,= Met de volgende standaardopties: - 17" alu velgen met banden 225/45 - zwart stoffen half-lederen bekelding - volledig zwart interieur - privacy ruiten vanaf b-style - Specifiek sportrooster vooraan (MAW ander grill) - Lampen met sportlook - Electrische inklapbare spiegels - Radio CD/MP3 + AUX-USB + 4ls+ stuurwielbediening - Alu pedalen (Heel mooi en stoer) - Centrale armsteun achterin - bagagenet - inklapbare sleutel - Electrische ramen rondom met antiklembeveiliging - auto cruise controle - follow me home functie - ABS met EBD en ESP - Auto light control - Climate control Veel van deze opties zijn in Nederland volgens mij niet te verkrijgen op de SW en als ze wel te verkrijgen zijn moet er best veel voor betaald worden. IK houd jullie op de hoogte als hij er is en laat - indien dit forum het toelaat - meegenieten met enkele foto's en natuurlijk diverse inpressies.. Groet, Alex VB PS... Tevens krijgt deze jongen een andere chip zodra hij op kenteken staat.. Hij gaat dan van 115 PK naar 143 pk. Quote
Tazteam Posted May 1, 2008 Posted May 1, 2008 Proficiat met de aanschaf van jullie aanwinst. Nu gaat het wachten heel lang duren. Maar tot die tijd dat hij voor de deur staat, zal de folder nog wel een paar keer ingekeken worden. We wachten wel tot hij voor de deur staat en het forum met foto's wordt voorzien. Groeten Philip Quote
oldtimerton Posted May 2, 2008 Posted May 2, 2008 Gefeliciteerd met jullie aanschaf, ben zeer benieuwd hoe de foto's zullen zijn, maar dat heb je al beloofd. Sterkte met de wachttijd!! groet ton Quote
Takis Posted May 6, 2008 Posted May 6, 2008 Gefelicteerd met jullie aanschaf. Ook ik ben heel benieuwd naar de foto's Quote
Alex VB Posted June 27, 2008 Author Posted June 27, 2008 Gelukkig kan ik jullie mededelen dat het nu eindelijk definitief is.. Na veel kleine probleempjes bij onze garage waar wij ons nieuw familielid hebben besteld zijn we terecht gekomen bij een andere garage hier in Belgi? die met alle plezier ons wilt verder helpen.. Morgen kunnen we dan eindelijk na 5 weken het definitief koopcontract tekenen en dan kan de consessiehouder (Blijft een leuk scrabbelwoord) de papieren opvragen zodat we alles kunnen regelen.. Als het goed is hebben we binnen 14 dagen onze nieuwe c'eed SW 1.6 CRDI Sport voor de deur staan.. Ik zal morgen ook meteen foto's maken.. De auto is er namelijk al.. Keep you posted, Alex VB Quote
Alex VB Posted June 28, 2008 Author Posted June 28, 2008 Dit zijn enkele foto's van de c'eed SW die vandaag gemaakt zijn toen we bij de dealer waren voor de definitieve koop.. Zodra hij voor de door staat over 2 weken volgen er meerdere en betere foto's.. Maar voor een eerste impressie zijn deze goed genoeg.. Wie goed kijkt ziet dat deze c'eed een iets andere grill heeft dan de c'eeds in Nederland. Dit ligt aan de uitvoeringsverschillen tussen Nederland en Belgi?. Hier nog meer foto's (Let op de detail verschillen): Dit zijn de standaard velgen op de Sport-uitvoering in Belgi?. Persoonlijk vind ik ze bijzonder goed passen bij deze uitvoering: De grill in detail: De iets andere koplampen: Al met al is dit een mooie wagen en ik kan niet wachten!! Op 11 Juli kunnen we hem gaan halen bij de dealer.. En dat is de uiterste ophaal datum Quote
Tazteam Posted June 28, 2008 Posted June 28, 2008 Hele mooie foto's, een zeer nette auto. Ik hoop voor je dat het wachten snel voorbij is en dat je echt kunt gaan genieten van de Cee'd. Groeten Philip Quote
Alex VB Posted July 12, 2008 Author Posted July 12, 2008 hij is er!! een dag eerder dan verwacht hebben we onze c'eed SW op kunnen halen.. Gister om 15.00 uur was het dan zover.. Met de kentekenplaat in mijn hand gingen we naar de garage om de c'eed op te halen... Daar stond hij dan.. Gereed om zijn nieuwe "bazen" te dienen.. Na een korte uitleg.. (duurde ongeveer 45 minuten) en het monteren van de achterste kentekenplaat en nog een babbel achteraf met de garage houder konden we eindelijk "on the road".. Eerst nog ff richting thuis om de andere auto te parkeren en dan lekker "cruisen"... Goh wat een genot... Ondanks dat deze uitvoering 1 cm lager licht en iets stugger is afgesteld (wat wil je ook met een sport-uitvoering) niets dan genieten... We hebben niet al te veel gereden omdat we ook nog "la voiture" moesten showen aan vrienden, familie, bekenden, buren enz.. Na veel ooeeesss en aahhs en deze uitvoering hebben wij in Nederland niet, zijn we toch via een kleine omweggetje terug gereden naar ons huisje in het Belgische Haspengouw... Helaas is het maken van mooie foto's er bij ingeschoten - en het weer was goed gisteravond - maar deze volgen ASAP.. Moet ook nog een geschikte locatie vinden... Tot de volgende keer, Alex van Breemen Quote
Tazteam Posted July 12, 2008 Posted July 12, 2008 Hallo Alex, nogmaals proficiat met je nieuwe aanwinst. Langs deze weg veel plezierige, maar vooral heel veel veilige kilometers toegewenst. We wachten de foto's geduldig af. Philip Quote
Relena Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Alex heeeeeeeeeeel veel plezier ermee en kan niet wachten op vervolgfoto's. En natuurlijk een overzicht van hoe ie rijdt. groetjes, Relena Quote
Giovanny Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Hij ziet er goed uit, is dat trouwens met de standaard leder bekleding van Kia zelf of is het gewoon een half lederen bekleding versie? Heb jij er ook winterbanden op zitten? Quote
scorpioshuma Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Ik weet niet of het opvalt, maar Alex rijd de auto inmiddels alweer 1 jaar. Zijn berichten waren van 2008 Groetjes, Dave Quote
Relena Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Ik weet niet of het opvalt, maar Alex rijd de auto inmiddels alweer 1 jaar.Zijn berichten waren van 2008 Groetjes, Dave Dave dat is een goeie heb er met mijn vrouw hard om moeten lachen. Dank je wel voor de pijn aan mijn buik. Relena Quote
Alex VB Posted July 7, 2009 Author Posted July 7, 2009 Is toch niet erg. Of wel? Na een jaar en bijna 40.000km verder ben ik nog steeds tevreden met deze wagen. Ik heb tot nu toe maar 1 keer dee garage gezien voor het vervangen van mijn linker buitenspiegel omdat deze niet meer kon inklappen door een doorgebrande motor. Deze is heel snel vervangen door de garage onder garantie. Het enige probleem wat ik heb is - het ligt niet aan de auto - dat de verzekering al een tijd moeilijk doet ivm een klein vandalisme krasje op mijn deur. De 2 kleine deukjes die opgelopen zijn tijdens de dag bij Meguiar's is voor hun geen probleem, maar wel een "schade" waarvan een PV gemaakt is door de politie. Het wonen in Belgi Quote
Recommended Posts