vranken Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 Hallo ik ben sinds een week of 4 de trotse eigenaar van een sorento. Nu trilt deze bij 70 tot 90 en van 120 tot 130. Dus bij 100/110 en boven de 130 is het weer weg. Ik heb alle 4 de wielen opnieuw laten balanceren. er zitten nu goodyear wrangler HP banden op. wie weet de oplossing?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josua Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Hoi heb je de velgen zelf ook al eens gecontroleerd? gr. Jos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vranken Posted May 7, 2008 Author Share Posted May 7, 2008 Hoi heb je de velgen zelf ook al eens gecontroleerd?gr. Jos Eh ja ik heb ze moeten schoonschobben, de vorige eigenaar heeft ze volgens mij nooit gepoetst. Valt mij wel op dat nu het warm is het een stuk minder trilt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert Oerlemans Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Mijn probleem is een trillende sorento al 50000km lang voor mijn gevoel vanuit de achteras wie kan me helpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 je zou de wielen aan de auto moeten laten balanceren. als er dan geen onbalance in de wielen zit en wel in de aandrijving komt dit bovenwater. groet ronald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Een trilling kan ook veroorzaakt worden door een cardanas die uit balans is. Of door een steekas. Heb je al eens geprobeerd om de wielen van plaats te wisselen ? Alex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts