Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Knipperlichtrelais?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dealer heeft afstandbediening ingebouwd voor centrale deurvergrendeling zonder knipperlichten. Dit lijkt vrij eenvoudig en ga ik zelf doen. Het belangrijkste dat ik moet vinden is het knipperlicht relais. Iemand enig idee? Ik heb nog gezocht maar misschien kan iemand mij de goede kant op wijzen. Ik vermoed dat het in de buurt zit van de zekering?

Alvast dank!

Geplaatst

zet even je alarmlicht schakelaar aan en luister bij je relais welke er klikt

Geplaatst

Begin dit jaar heb ik de Avital 2101 ingebouwd in m'n Picanto (totaal ongeveer 2 uur werk), voor zover ik weet had ik ook het juiste schema hier geupload. Je knipperlicht (tenminste als je degene hebt met triple turn) zit niet bij je zekeringenkast maar links van het midden in je dashboard vlak bij het raam. Als je kastje voor de centrale deurvergrendeling de mogelijkheid heeft om het knipperlicht relais aan te sturen via de massa dan is het heel eenvoudig. De juiste draad opzoeken bij je alarmlichtschakelaar en daar de geschakelde massa van je CV op aansluiten. Het alarmlicht schakelaar van een triple turn relais werkt namelijk ook via de massa.

Als je het niet zeker weet kan je bij de kia-hotline.com ook een account nemen voor een dag en alles wat je nodig hebt printen cq downloaden.

Voor m'n bevindingen destijds, lees m'n post in dit topic http://www.kiaclub.n...ma/page__st__20

suc6

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...