Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Oplossing kapje opbergvakje dashboard

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Over enkele dagen ben ik de trotse bezitter van een Kia Rio Design Edition. Deze heeft een vakje in het dashboard (lichtelijk onhandig). Ik ben op zoek naar een oplossoing voor mijn telefoonhouder en kwam op een ander topic een mooie foto tegen van iemand die de houder op het kapje gemaakt had, die alleen in het Superpack zit. Mijn vraag is hoe ik aan een kapje kan komen voor op het opbergvakje zodat ik mijn houder op dat kapje kan maken. Alvast bedankt.

Geplaatst

ja daar heb ik al een topic over gemaakt dat ik hem heel graag wil ruilen dus ik was eerst... :mad::-) :-) :-) :-) :-)

Geplaatst

Iemand kan bevestigen dat het inderdaad 15 euro kost? (andere topic)

het bakje kost inderdaad 15 euro

het foto lijstje kost dus een heel stuk meer €74

Geplaatst

Ik wil juist dolgraag het bakje i.p.v het fotolijstje wat ik nu heb, maar zie enorm tegen het ombouwen op omdat alles aan de achterkant vast zit en er eerst best veel losgemaakt moet worden eerst met alle mogelijke schade als gevolg, zoals vastzetlipjes die snel blijken te breken.

Groeten Eric

Geplaatst

74 euro voor een klepje! niet te geloven... dat is op 26 euro na net zoveel waard als het hele VSM pakket en dan heb je zelfs 3 dingen! :online2long:

• Like 1
Geplaatst

74 euro voor een klepje! niet te geloven... dat is op 26 euro na net zoveel waard als het hele VSM pakket en dan heb je zelfs 3 dingen! :online2long:

Is wel een heeel veilig klepje. :wink:

Geplaatst

het fotolijstje is net zo duur als t complete frame voor een dubbeldin radio :no:

niet te geloven.. de onderste stuurkap kost 11,95 ex btw.. hoe bedoel je vreemde prijs verhouding

Geplaatst

Is dat inclusief inbouw dan ? :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...